جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/09 07:24
کد خبر: 10134

می‌خواهم بازیکن مهمی در بارسلونا باشم

​آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی بارسلونا مدعی شد برای بازگشت لالیگا لحظه شماری می کند.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: از هفته آتی و بعد از سه ماه دوباره رقابت های لالیگا از سر گرفته خواهد شد و بارسلونا در اولین دیدار باید به مصاف مایورکا برود. گریزمان اذعان داشت از دوران قنطینه و استراحت لذت برده، اما حالا با آمادگی کامل مشتاق بازگشت به میادین است.

بازگشت لالیگا: "ما واقعاً مشتاقانه منتظر این اتفاق هستیم. خیلی وقت است که در یک بازی رسمی حضور نداشته ایم. فکر می کنم ما برای بازی اول خوب آماده شده ایم و مهم است که در این 11 فینالی که باقی مانده شروع خوبی داشته باشیم."

دوران استراحت: "فکر می کنم از نظر شخصی برایم خوب بوده است و من توانسته ام استراحت کنم، فکر می کنم 5 سال بود که استراحت نکرده بود و این شرایط از نظر روحی و جسمی برایم خوب بوده است. من توانستم در کنار خانواده و فرزندانم از این اوقات خوش لذت ببرم و حالا آماده بازی کردن هستم."

تمرین کردن در استادیوم نوکمپ: "شرایط بدون هواداران کمی عجیب بود، اما مسئله عادت کردن به این فضا است. اینکه یک بار دیگر در نیوکمپ بازی کردیم خوشایند بود، اما شرکت در یک بازی رسمی بهتر است."

بازگشت لوییس سوارز: "او یک شماره 9 و یک بازیکن گلزن است، کسی که سرنوشت بازی های بزرگ را به همراه لیونل مسی رقم می زند. ما در آخرین بازی ها سوارز را در اختیار نداشتم و حالا واقعا خوشحالیم که بازیکنی مانند او را در ترکیب داریم و سوارز از ابتدای مسیر به ما کمک می کند."

قهرمانی این فصل لالیگا: "اختیار در دست خودمان است، 11 بازی داریم و اگر در همه آنها برنده شویم قهرمان خواهیم شد. فکر می کنم ما برای پیروزی و لذت بردن از فوتبال آماده هستیم."

نقش گریزمان در تیم بارسلونا: "من می خواهم بخش مهمی از تیم باشم، هم داخل و هم خارج زمین، می خواهم از فوتبال لذت ببرم و به هم تیمی هایم کمک کنم تا در همه بازی ها برنده شویم."

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4j8zp2