پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/14 02:13
کد خبر: 9614

خبر بد به بارسلونا

​آرسنال حاضر نیست به راحتی اجازه جدایی پیر آمریک اوبامیانگ، ستاره گابنی خود را صادر کند.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی:  ​پیر آمریک اوبامیانگ در دو سال اخیر با اختلاف بهترین بازیکن آرسنال بوده و گل های فراوانی برای توپچی ها به ثمر رسانده است. اما ناکامی های متوالی و عدم کسب جواز صعود به لیگ قهرمانان باعث تمایل این مهاجم 29 ساله به جدایی در پایان فصل جاری شده است.

قرارداد اوبامیانگ در تابستان سال 2021 به اتمام می رسد و با توجه به عدم توافق طرفین برای تمدید قرارداد، احتمال جدایی این مهاجم گلزن زیاد است. اما نشریه دیلی میل امروز در گزارشی مدعی شد آرسنال علیرغم علم به این موضوع، قصد ندارد اوبامیانگ را تابستان امسال با قیمتی ارزان به فروش برساند و حداقل 20 میلیون پوند برای فروش او طلب کرده است.

بارسلونا جدی ترین مشتری اوبامیانگ محسوب می شود و در صورت ناکامی در خرید لائوتارو مارتینز برای انتقال او اقدام خواهد کرد. حتی مذاکراتی نیز بین طرفین انجام شده، اما پرداخت 20 میلیون پوند برای مهاجمی که تنها یک سال قرارداد دارد کار آسانی نیست و بعید است بارسلونا در این شرایط با اوبامیانگ به توافق برسد. بدین ترتیب آرسنال حتی حاضر است بک سال بعد اوبامیانگ را رایگان واگذار کند، اما با قیمتی کمتر از رقم مورد نظر او را نفروشد.

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3nzzg3