پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/26 14:20
کد خبر: 9292

بایرن‌مونیخ نمی‌تواند 90 دقیقه بازی کند!

هانسی فلیک سرمربی تیم بایرن مونیخ از شرایط فیزیکی بازیکنانش در آستانه بازی با یونیون برلین کاملا راضی است ولی مطمئن نیست تیمش بتواند 90 دقیقه بازی باکیفیت را ارائه دهد

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی : هانسی فلیک سرمربی تیم بایرن مونیخ از شرایط فیزیکی بازیکنانش در آستانه بازی با یونیون برلین کاملا راضی است ولی مطمئن نیست تیمش بتواند 90 دقیقه بازی باکیفیت را ارائه دهد.

بایرن مونیخ یکشنبه شب در زمین یونیون برلین به میدان خواهد رفت که اولین بازی دو تیم پس از دو ماه تعطیلی بوندسلیگا محسوب می شود. تیم های آلمانی از چند هفته پیش و زودتر از تمامی کشورها تمرینات خود را با رعایت پروتکل های خاص شروع کردند و از هفته گذشته نیز تمرینات بدون فاصله گذاری به انجام رسید.

فردا با انجام 5 بازی، بوندسلیگا از سرگرفته خواهد شد و صدرنشین بوندسلیگا بعنی بایرن نیز از دو روز دیگر کار را شروع خواهد کرد.

هانسی فلیک سرمربی بایرن در نشست خبری بازی با یونیون برلین گفت:« در ابتدا باید بگویم که از شرایط بدنی بازیکنانم رضایت کامل را دارم. فیلیپه کوتینیو، تولیسو و نیکولاس سوله هفته هاست که مصدومند و شرایط خاوی مارتینز هم نامشخص است. در حال حاضر نمی دانم او به بازی یکشنبه خواهد رسید یا خیر ولی دیگر بازیکنان، هیچ مشکلی ندارند.»

فلیک ادامه داد:« یکشنبه گذشته سه بازی تمرینی 20 دقیقه ای پرفشار را انجام دادیم تا میزان توانایی بدنی بازیکنان را بسنجم. باید بگویم که نتیجه کاملا رضایت بخش بود ولی صادقانه بگویم که هنوز نمی دانم کجای کار قرار داریم و این پس از بازی پیش رو تا حد زیادی مشخص می شود. نمی دانم تیم توان ارائه یک بازی سنگین 90 دقیقه ای را دارد یا خیر.»

روز گذشته اعلام شد که تیم های بوندسلیگا می توانند در هر بازی از 5 تعویض استفاده کنند که خبر بسیار خوبی برای مربیان محسوب می شود.

هانسی فلیک هم از این اتفاق خوشحال است. او در این رابطه گفت:« حالا دو گزینه بیشتر برای تعویض دارم و این خبر خیلی خوبی است اما امیدوارم تیم ها از این قضیه برای وقت کشی استفاده نکنند. از این فرصت باید برای تعویض بازیکنان خسته و تزریق انرژی بیشتر به تیم استفاده کرد. ما باید چندین بازی فشرده را در مدت زمانی محدود انجام دهیم و انجام 5 تعویض، واقعا فوق العاده خواهد بود.»

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3wrkd4