پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/23 14:11
کد خبر: 8467

تکلیف بوفون با یوونتوس روشن شد!

جان لوییجی بوفون، دروازه بان باتجربه یوونتوس در آستانه تمدید قرارداد با این تیم قرار دارد.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: تابستان سال گذشته بود که جان لوییجی بوفون بعد از سپری کردن یک فصل در پاری سن ژرمن، با انتقالی عجیب دوباره با یوونتوس به توافق رسیده و قراردادی یک ساله منعقد کرد. بوفون در برخی بازی های این فصل بیانکونری در ترکیب ثابت قرار گرفته و نمایش خوبی هم داشته است.

اما نشریه کوریره دلااسپورت امروز گزارش داد مدیران یوونتوس با جان لوییجی بوفون برای تمدید قرارداد به مدت یک فصل دیگر نیز به توافق رسیده اند و بدین ترتیب دروازه بان ایتالیایی تا سال 2021 در این تیم ماندگار خواهد شد. اتفاقی که اگر رخ دهد بدان معناست که بوفون تا سن 43 سالگی نیز در لیست بازیکنان یوونتوس قرار خواهد داشت.

بوفون در این فصل در 11 بازی در سری آ، لیگ قهرمانان و کوپا ایتالیا به میدان رفته که در این مدت سه بار کلین شیت کرده و 9 گل نیز دریافت کرده است. این در شرلایطی است که وویچک شزنی، دروازه بان لهستانی یوونتوس نیز مدتی قبل قراردادش را تمدید کرد و این یعنی تکلیف دروازه یوونتوس برای فصل بعد مشخص خواهد بود. بدین ترتیب شایعه انتقال دروازه بان هایی چون جیجی دوناروما یا حتی مانوئل نویر یا داوید دخیا که در ماه های اخیر در مطبوعات مطرح شده بی نتیجه بوده و به نظر می رسد فصل بعد بیانکونری از شزنی و بوفون در ترکیب بهره خواهد برد.

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4v8wp2