سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/23 14:07
کد خبر: 8464

جدایی از رم دست من نبود

دنیله ده روسی، ستاره سابق جالوروسی از آرزوهای خود برای ورود به عرصه سرمربیگری سخن گفت.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: بعد از حدود دو دهه بازی کردن در ترکیب رم، دنیله ده روسی یک سال قبل از این تیم جدا شده و مقصدی عجیب به نام بوکاجونیورز را انتخاب کرد. اما دوران حضور دنیله ده روسی در آرژانتین به دلیل مصدومیت چندان طولانی نبود و او مدتی قبل از فوتبال خداحافظی کرد. حالا هافبک محبوب جالوروسی فاش کرد جدایی از رم تصمیم او نبوده است.

دنیله ده روسی گفت: "بازی کردن به مدت 20 سال در یک باشگاه بسیار نادر است، بنابراین مسیر دوران حرفه ایم بسیار غیر معمول بوده است. من اگر روزی سرمربی شوم، نمی توانم روند را طی کنم، زیرا هیچ شغلی وجود ندارد که اینقدر زیاد طول بکشد.

من دوست دارم سرمربی رم شوم، اما ابتدا باید روند رشد این حرفه را مانند همه مربیان جوان پشت سر بگذارم. بدیهی است من می خواهم خودم را روی نیمکت رم ببینم، اما عجله ندارم که فردا این اتفاق رخ دهد. اگر چنین شد، دلیلش این است که من سرمربی خوبی هستم، نه اینکه در گذشته بازیکن مهمی برای رم بوده ام.

جدایی در تابستان سال قبل از رم؟ این انتخاب من نبود که رم را ترک کنم، اما تصمیم خداحافظی از فوتبال از سوی خودم گرفته شد. این دو تصمیماتی بودند که من علاقه نداشتم آنها را عملی کنم. تنها پشیمانی من این است که هرگز نتوانستم جام مهمی را در رم به دست بیاورم. برخی گفتند که من فاقد جاه طلبی هستم، اما هیچ جاه طلبی بیشتری از تلاش برای قهرمانی شدن در باشگاهی که به ندرت قهرمان می شود وجود ندارد."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4pkoo2