پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/03 15:22
کد خبر: 8726

بازگشت این ستاره به بارسلونا منتفی شد

علیرغم برخی شایعات، تیاگو آلکانتارا، هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ در این تیم باقی خواهد ماند.

 

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی : پروسه تمدید قرارداد بازیکنان بایرن مونیخ آغاز شده و بعد از توافق باشگاه با توماس مولر، نوبت دیگر بازیکنان مانند مانوئل نویر، ژروم بواتنگ و تیاگو فرا رسیده است. نشریه بیلد امروز در گزارشی مدعی شد تیاگو در آستانه تمدید قرارداد قرار داشته و بازگشت او به بارسلونا منتفی است.

در واقع بارسلونا قصد داشت در تابستان امسال برای خرید تیاگو اقدام کند، اما مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا و بحران اقتصادی اخیرا که گریبان بارسلونا را گرفته، باعث عقب نشینی این باشگاه برای خرید تیاگو شده است. همچنین بارسلونا معتقد است با توجه به منابع مالی محدود، در حال حاضر این تیم در برخی پست های دیگر نیاز بیشتری به خرید بازیکن داشته و خرید مهاجم نوک و مدافع در اولویت فعالیت های تابستانی بارسا قرار داشته و بدین ترتیب قرار نیست آنها برای خرید تیاگو اقدام کنند.

به نظر می رسد باشگاه بایرن مونیخ نیز در حال توافق با تیاگو بوده و به زودی قرارداد این بازیکن تمدید خواهد شد. پپ گواردیولا زمانیکه در سال 2013 هدایت بایرن را بر عهده گرفت، در اولین اقدام زمینه انتقال تیاگو به آلمان را فراهم کرد و باشگاه بارسلونا سالهاست در حسرت از دست دادن این هافبک خلاق است.

 

منبع: رصد ورزشی

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27m7v2