پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/27 14:51
کد خبر: 8579

فن‌خال جلوی ما گریه می‌کرد!

​ستاره اسپانیاستاره اسپانیایی منچستریونایتد لوئیس فن خال را مربی ای احساسی عنوان کرد که گاهی کنترل احساساتش را از دست می دهد.

 

رصد ورزشی نوشت: خوان ماتا ژانویه 2014 بود که از چلسی راهی منچستریونایتد شد. ستاره اسپانیایی با درخواست دیوید مویس به جمع شیاطین سرخ اضافه شد ولی چند ماه بعد مویس اخراج شد و جای خود را به لوئیس فن خال داد. سرمربی هلندی پس از کسب عنوان سوم جام جهانی با کشورش هدایت یونایتد را قبول کرده بود.

خوان ماتا در مورد اولین برخوردش با فن خال گفت:« اردوی پیش فصل بود و من به تمرین اضافه شدم. فن خال در کنار رایان گیگز نشسته بود و سه بطری نوشیدنی نیز مقابلش گذاشته بود. وقتی من را دید، نوشیدنی تعارف کرد ولی گفتم که نیاز ندارم. سپس از من خواست که خودم را معرفی کنم. گفتم که خوان ماتا هستم، فوتبالیست 26 ساله اسپانیایی. فن خال سپس گفت نه؛ منظورم این است که از خصوصیاتت به من بگو و اینکه چگونه انسانی هستی و چه چیزهایی در زندگی برایت مهم هستند.»

ماتا ادامه داد:« در ابتدا فن خال به نظر ترسناک می رسید اما خیلی زود متوجه شدم که یک انسان کاملا احساسی است. او بسیار به ما نزدیک بود و گاهی وقتی از چیزهای مهم صحبت می کرد، کنترلش را از دست می داد و جلوی ما گریه می کرد. از او چیزهای زیادی یاد گرفتم. برای مثال، توصیه می کرد همیشه به هواداران احترام بگذاریم. او می گفت پس از اتمام تمرین، به جای اینکه زود سوار ماشین های تان شوید، به هواداران امضا بدهید و با آنها عکس بگیرید.

او نه تنها یک مربی تاکتیکی بلکه یک انسان بزرگ بود. روزهای بسیار خوبی را با فن خال تجربه کردم.»

 

منبع:ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4dokd3