پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/03 12:22
کد خبر: 8073

تست کرونای ۳ یوونتوسی مثبت شد

​باشگاه یوونتوس از تمامی بازیکنان خود تست کرونا گرفت که به جز سه نفر مشخص شد مابقی بازیکنان این تیم به کرونا مبتلا نشده‌اند.

رصد ورزشی نوشت: اولین نفر دانیله روگانی مدافع میانی این تیم بود که اکنون در قرنطینه به سر می‌برد. نفر دوم بلیز ماتویدی هافبک فرانسوی تیم بود و شب گذشته (شنبه) هم مشخص شد که پائولو دیبالا مهاجم آرژانتینی بانوی پیر و نامزدش به این بیماری مبتلا هستند.

یوونتوسی‌ها از روزی که تست کرونای روگانی مثبت اعلام شد، 121 عضو خود از جمله رئیس باشگاه را به قرنطینه فرستادند، هر چند چهار تن آنها شامل سامی خدیرا، میرالم پیانیچ، گونسالو ایگواین و داگلاس کاستا از قرنطینه خارج شده‌ و به کشورهای خود برگشته‌اند.

طبق گزارش شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، این چهار نفر جزو کسانی بودند که از آنها تست کرونا گرفته و مشخص شده که آنها به این بیماری مبتلا نیستند. این شبکه گزارش کرده که باشگاه یوونتوس از تمام بازیکنانش حتی کریستیانو رونالدو که اکنون در کنار خانواده‌‌اش در پرتغال حضور دارد، تست کرونا گرفته است.

طبق گزارش سایت فوتبال ایتالیا، چهار بازیکن یوونتوس که از قرنطینه خارج شده‌اند قرار است به ایتالیا برگردند و برای دو هفته دیگر وارد قرنطینه خواهند شد.

 

منبع: تسنیم

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36vq94