شنبه 25 فروردین 1403 - 13 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/03 12:10
کد خبر: 8067

حقوق بازیکنان بارسلونا کاهش پیدا می‌کند

​مسئولان باشگاه بارسلونا به دنبال تاثیرات جدی ویروس کرونا روی منابع مالی خود تصمیم گرفته‌اند حقوق بازیکنانشان را کاهش بدهند.

رصد ورزشی نوشت: منابع اسپانیایی گفته‌اند که هفته آینده بارسلونا تصمیم خواهد گرفت که آیا به طور موقت حقوق برخی از بازیکنان را برای مقابله با تأثیر اقتصادی ویران کننده کروناویروس کاهش دهد یا خیر.

منابع همچنین به ESPN گفتند که بازیکنان از این مسائل آگاه هستند و باید به باشگاه چراغ سبز نشان بدهند تا حقوق خود را به طور موقت کاهش دهند.

رئیس باشگاه بارسا طی کنفرانس روز جمعه که اعضای هیئت مدیره این باشگاه از راه دور با یکدیگر ملاقات کردند، توضیح داد که وضعیت مالی "پیچیده" است اما اگر اقدامات خاصی انجام شود، "قابل جبران" است.

بارسلونا هنوز قطع پرداخت حقوق موقت را در نظر نمی‌گیرد اما منابع به ESPN گفته‌اند که به دلیل عدم درآمد، بازیکنان ممکن است نیاز داشته باشند که دستمزد خود را کاهش دهند در حالی که بازی‌ها به دلیل همه گیر شدن کرونا ویروس به حالت تعلیق درآمده است.

طبق بررسی جهانی حقوق و دستمزد ورزشی، بارسلونا اولین تیم در تاریخ است که به طور متوسط بیش از 11 میلیون یورو در سال حقوق پرداخت می‌کند.

 

منبع: ایلنا

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4v8xz2