پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/12/28 16:00
کد خبر: 7991

تست کرونای سه بازیکن آلاوز مثبت شد

اعضای آلاوز روز سه شنبه تست کرونا دادند. همه اعضا شامل بازیکنان، کادر فنی، دستیاران و کارمندان باشگاه در دو حوزه فوتبال و بسکتبال تست دادند.

رصد ورزشی نوشت: در نهایت تست کرونای 15 نفر شامل سه بازیکن تیم بزرگسالان مثبت اعلام شد. هفت نفر در کادر فنی (احتمالا یکی از آنها آسیر گاریتانو سرمربی تیم باشد) نیز مثبت اعلام شده است. در تیم بسکتبال تست کرونای کسی مثبت اعلام نشده است باشگاه آلاوز بر اساس حفاظت از حریم شخصی، هویت افرادی که به کرونا مبتلا شده اند را اعلام نکرده است.

البته تست کرونای اعضای آلاوز مردم منطقه ویتوریا را دلخور کرده است. چرا که در حالی که به علت کمبود کیت تست کرونا خیلی از مردم این منطقه نمی توانند تست بدهند، بازیکنان فوتبال و بسکتبال آلاوز تست کرونا داده اند.

شیوع کرونا در فوتبال اسپانیا باعث لغو مسابقات شده است و احتمالا تعطیلی بازیها تا اواسط اردیبهشت ادامه خواهد داشت. تا کنون تیم هایی نظیر اسپانیول و والنسیا هم مثبت شدن تست کرونای اعضای خود را تایید کرده اند.

رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا روز گذشته اعلام کرده بود که به ادامه مسابقات و پایان آن امیدوار است و حتی اگر بازیها تا اواسط تیر طول بکشند هم ترجیح می دهد که فصل به پایان برسد.

 

منبع: فوتبالی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4v9rb3