جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/12/28 14:32
کد خبر: 7985

مشکل تمدید نویر و مولر با بایرن مونیخ چیست؟

هنوز تمدید قرارداد مانوئل نویر و توماس مولر، دو ستاره باتجربه بایرن مونیخ نهایی نشده است.

رصد ورزشی نوشت: قرارداد مانوئل نویر و توماس مولر در تابستان سال 2021 با بایرن مونیخ به اتمام خواهد رسید و اولی هوینس چند روز قبل در مصاحبه ای تاکید کرد که بایرن مونیخ در تلاش برای حفظ این دو بازیکن و تمدید قرارداد آنهاست.

اما امروز نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد هم مانوئل نویر و هم توماس مولر هر دو خواهان تمدید قراردادی طولانی مدت با بایرن مونیخ هستند و به همین دلیل هنوز توافق کامل بین طرفین حاصل نشده است. این در حالیست که بایرن مونیخ اخیرا الکساندر نوبل، دروازه بان جوان و آلمانی شالکه را نیز جذب کرده و مشخص نیست اگر قرار به ماندن طولانی مدت مانوئل نویر باشد، تکلیف این سنگربان جوان چه خواهد بود.

همچنین وضعیت توماس مولر نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد. این مهاجم باتجربه و آلمانی که در فصل جاری و زیر نظر هانسی فلیک تبدیل به یکی از آماده ترین بازیکنان بوندسلیگا شده، مورد توجه چند تیم از سری آ و لیگ برتر قرار گرفته و در صورت عدم توافق برای تمدید قرارداد، ممکن است در تابستان پیش رو از این تیم جدا شود. مانوئل نویر و توماس مولر دو عضو مهم و تاثیرگذار موفقیت های بایرن مونیخ در یک دهه گذشته بوده اند.

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4mygb4