پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/12/27 16:31
کد خبر: 7955

اولین واکنش ستاره والنسیا بعد از ابتلا به کرونا

الیاکیم مانگالا، بازیکن فرانسوی والنسیا، می گوید که با وجود ابتلا به ویروس کرونا اما هیچ گونه علائمی در او دیده نمی شود.

رصد ورزشی نوشت:‌ساعاتی پیش بود که باشگاه والنسیا اعلام کرد پاسخ تست کرونای ۳۵ درصد از اعضای این تیم مثبت اعلام شده است. همچنین تا به حال ۵ بازیکن والنسیا به کرونا مبتلا شده اند که یکی از آنها ستاره فرانسوی این تیم یعنی الیاکیم مانگالا است.

مانگالا حالا در مصاحبه ای اولین صحبت های خود را بعد از ابتلا به ویروس کرونا مطرح کرده است. او در این باره گفت: " روز جمعه در باشگاه، آزمایشاتی انجام دادیم. من هیچ علامتی نداشتم ، من دقیقاً مثل هر روز بودم بنابراین هنگامی که یکشنبه صبح دکتر به من گفت تست من مثبت است شوکه شدم. در ابتدا فکر کردم که این یک شوخی است اما وقتی او در مورد قرنطینه ۱۴ روزه و دوری از خانواده ام صحبت کرد، متوجه شدم که شوخی نیست."

مانگالا در ادامه گفت: " من در خانه قرنطینه هستم. خانواده ام از من جدا هستند. من در یک طبقه از خانه هستم و آنها در طبقه بالا حضور دارند. ما در تلاش هستیم که تا حد ممکن از یکدیگر دوری کنیم. ساده است. من علائمی ندارم بنابراین می‌توانم به تمرین کردن ادامه دهم و باشگاه نیز به من برنامه انفرادی داده است."

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4dlqd3