یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/24 15:07
کد خبر: 6770

پپ گواردیولا اعتراف کرد

«پپ گواردیولا» سرانجام اذعان داشت که در صورت ناکامی منچسترسیتی از فتح لیگ قهرمانان در فصل جاری، اخراج وی از ورزشگاه اتحاد، محتمل است

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از فارس: «پپ گواردیولا» سرانجام اذعان داشت که در صورت ناکامی منچسترسیتی از فتح لیگ قهرمانان در فصل جاری، اخراج وی از ورزشگاه اتحاد، محتمل است.

‌سیتیزن‌ها از زمان روی کار آمدن گواردیولا در سال ۲۰۱۶ پنج جام بزرگ خانگی را شامل ۲ لیگ جزیره و یک سه گانه تاریخی که فصل گذشته محقق شد، فتح کرده‌اند اما از زمان حضور مرد اسپانیایی روی نیمکت سیتی آنها هرگز فراتر از مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان را ندیده اند.

در این دوره نیز قهرمان ۱۳ دوره لیگ قهرمانان یعنی رئال مادرید در یک هشتم انتظار گواردیولا و شاگردانش را می‌کشد که بازی رفت این ۲ تیم اواخر ماه جاری برگزار خواهد شد و گواردیولا مشتاق است تا یک بار دیگر جامی را که برای آخرین بار در سال ۲۰۱۱ و به همراه بارسلونا فتح کرد، لمس کند.

گواردیولا در مصاحبه با اسکای اسپورت گفت: می خواهم لیگ قهرمانان را فتح کنم. رویایم این است و از اینکه خود را برای نبرد با رئال آماده کنم، لذت می‌برم؛ در واقع این برهه یعنی همین ۲ هفته‌ای که تا این دیدار باقی مانده، خوشحال کننده‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است حتی تصور اینکه برای شکست دادن آنها چه کاری می‌توانیم انجام دهیم هم لذت‌بخش است.

وی ادامه داد: اگر نتوانیم آنها را شکست دهیم، رییس یا مدیر ورزشی مرا کنار می‌کشد و می‌گوید تلاش شما به اندازه کافی خوب نیستید، ما لیگ قهرمانان را می‌خواهیم بنابراین قصد داریم تو را اخراج کنیم.

پپ با لحنی که بی‌شباهت به تعریف کردن یک سکانس وداع نبود، افزود: من هم در جواب می‌گویم "خب، ممنونم؛ خوشحال شدم" البته نمی‌دانم که این اتفاق رخ می‌دهد یا نه اما این اتفاقی است که بارها افتاده و رخ دادن دوباره آن بعید نیست.

امیدهای سیتی برای فتح سومین جام متوالی خود در لیگ جزیره در هفته‌های اخیر به طور کامل محو شد و لیورپول شکست ناپذیر اختلاف امتیازی خود را در صدر جدول با تیم پپ به ۲۲ افزایش داد.

گواردیولا در این باره گفت: «شما می‌گویید که این فصل فاجعه بوده اما اگر لیگ قهرمانان را ببریم نامش از فاجعه به استثنایی تغییر می‌کند. چرا؟ بردن لیگ قهرمانان کار سختی است زیرا اگر این طور نبود می‌توانستیم بگوییم که در بیش از ۱۰۰ سال تاریخ سیتی ۱۰۰ فصل فاجعه بار وجود داشته است و این موضوع حقیقت ندارد.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4ynyj2