سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/19 08:43
کد خبر: 6381

دلیل خط خوردن‌های متوالی بیل مشخص شد

گرت بیل غایب بزرگ سه بازی اخیر رئال مادرید بود. غیبتی که در حال تبدیل شدن به یک عادت است.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از مارکا، ارتباط بین گرت بیل و زیدان به سردی تابستان گذشته شده است. جولای 2019 زین الدین زیدان که مطلع شده بود بیل قصد جدایی دارد و یکی دو باشگاه چینی خواهان جذب او هستند، در یک نشست خبری از تمایلش برای خروج هر چه زودتر بیل سخن گفت. اظهارنظری که بازتاب زیادی در رسانه ها داشت. در نهایت اما بیل ماندنی شد و زیدان نیز به تصمیم او احترام گذاشت و گفت که روی او برای فصل 20-2019 حساب می کند.

بیل در شروع فصل روزهای خوبی را پشت سر گذاشت ولی به تدریج دچار افت شد. او تا به اینجا تنها 4 گل برای رئال به ثمر رسانده و در سه بازی اخیر نیز غایب بوده است.

بیل پس از مصدومیت برابر سالامانکا دیدار برابر وایادولید را از دست داد ولی در سه بازی اخیر مقابل ساراگوسا، اتلتیکو و سوسیداد در حالی که مشکلی برای بازی نداشت، از فهرست رئال خط خورد.

طبق ادعای مارکا، دلیل اصلی خط خوردن های متوالی بیل عدم جدیت لازم او در تمرینات است. در واقع زیدان از نوع تمرینات بیل راضی نیست و معتقد است او دل به کار نمی دهد. ستاره ولزی که در جریان شکست رئال برابر سوسیداد در کوپا دل ری بازهم از دقیقه 80 ورزشگاه برنابئو را ترک کرد، انتقادات زیادی را متوجه خود می بیند با این حال زیدان همچنان روی او حساب می کند و اگر در تمرینات مثل گذشته کار کند و انگیزه لازم را نشان دهد، بار دیگر به فهرست 18 نفره باز خواهد گشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gjdn3