چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/14 16:16
کد خبر: 6039

اتفاق باورنکردنی در باشگاه آث میلان!

مراحل بازسازی در باشگاه میلان همچنان ادامه دارد و با بازگشت زلاتان ایبراهیموویچ به رختکن روسونری امیدها برای لمس دوباره روزهای شیرین و پرافتخار دراین تیم زنده شده است.

به گزارش  رصد ورزشی و به نقل از فوتبالی؛ حالا مسئولان میلان آماده اند تا برای فصل آینده انقلابی تمام عیار را در باشگاهشان ایجاد کنند و حالا رسانه های آلمانی در گزارشهایی از برنامه های سران روسونری برای تیمشان خبر داده اند.

در گزارش منتشره در روزنامه بیلد آلمان، نام رالف رانگنیک، سرمربی فصل گذشته لایپزیک به عنوان سرمربی آتی میلان مطرح شده است. روزنامه بیلد در ماه دسامبر هم در گزارش مشابهی این احتمال را اعلام کرده و تاکید کرده بود که روند مذاکرات میان این سرمربی آلمانی و باشگاه ایتالیایی درمسیر خوبی دنبال می شود.

بدین ترتیب و بنابراین گزارش، رانگنیک در فصل آینده هدایت روسونری را در دست خواهد گرفت و در عین حال در پست مدیر ورزشی باشگاه هم مشغول به کار خواهد شد. این اتفاق تازه ای در فوتبال ایتالیاست که یک سرمربی علاوه بر وظایف مربیگری اش، در پست دیگری نیز مشغول به کار شود، ولی آقای رانگنیک در حال حاضر در لایپزیک تجربه مشابهی داشته است.

در فصل گذشته آقای رانگنیک علاوه بر هدایت لایپزیک، مدیر رشد و پرورش فوتبال دراین تیم نیز بوده است. البته هنوز خبری رسمی مبنی بر توافق میان او و سران باشگاه میلان منتشر نشده ولی انتظار می رود که تا روزهای آینده این اتفاق رخ دهد. آقای رانگنیک در ماه ژانویه در گفتگو با کالچومرکاتو گفته بود:« من همیشه میلان را تحسین می کنم ولی تماسی با آنها نداشته ام. در فوتبال هرگز نباید گفت هرگز؛ من جوان هستم و به این زودی ها از مربیگری دست نمی کشم.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2oydv3