یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/12/18 14:50
کد خبر: 15721

پیام رونالدو پیش از نبرد با یاران طارمی

این هفته در دور برگشت مرحله‌ی یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، یوونتوس و پورتو در تورین ایتالیا به مصاف هم خواهند رفت و دیدار حساسی را برگزار می‌کنند.

این هفته در دور برگشت مرحله‌ی یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، یوونتوس و پورتو در تورین ایتالیا به مصاف هم خواهند رفت و دیدار حساسی را برگزار می‌کنند. یوونتوس در بازی رفت با نتیجه‌ی دو بر یک مغلوب پورتو شد و اکنون در بازی برگشت نیازمند کامبک است و باید دید که به چه شکل عمل خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، اما در این بازی نگاه ها به طور ویژه‌ای به کریستیانو رونالدو خواهد بود چرا که او همواره ستاره اول یوونتوس بوده است و در واقع از زمانی که رئال مادرید را ترک کرده، تبدیل به مرد اول بیانکونری‌ها شده است. رونالدو در بازی رفت عملکرد ضعیفی داشت و انتقادات زیادی از او شد چرا که نتوانست جلوی باخت تیمش را مقابل پورتو بگیرد و مهدی طارمی هم در آن بازی گلزنی کرد، اما اکنون و برای بازی برگشت به نظر می‌رسد که رونالدو کاملا آماده شده است. او با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام در حال تمرینات و همچنین قرار گرفتن کنار دو تا از هم‌تیمی ها نشان داد که روحیه‌ی بالایی برای این بازی دارد. 

 

در هر صورت باید دید که شرایط در این بازی به چه شکل پیش خواهد رفت و شاگردان آندره آ پیرلو چه نتیجه‌ای را به دست خواهند آورد.

 

 

منبع: طرفداری

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xqexq