شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/11/05 16:08
کد خبر: 15267

واکنش مسوت اوزیل به جدایی از آرسنال

پایان دوران مسوت اوزیل، ستاره آلمانی در آرسنال دوستانه رقم خورد.

بالاخره شایعات انتقال مسوت اوزیل به باشگاه فنرباغچه به حقیقت پیوست و این بازیکن ساعتی قبل رسما قرارداد خود را امضا کرد. مسوت اوزیل با انتشار بیانیه ای از باشگاه و هواداران آرسنال تشکر کرده و برای این تیم در ادامه راه آرزوی موفقیت کرد.

مسوت اوزیل گفت: "من می خواهم از باشگاه آرسنال برای این ماجراجویی شگفت انگیز در طول هفت و نیم سال گذشته تشکر کنم. حمایتی که از سوی تیم و هواداران در طول حضورم در آرسنال احساس کردم واقعا فوق العاده بوده و من همیشه سپاسگزار خواهم بود. با هم برای اولین بار در طول این سال ها جام هایی را به دست آورده و خاطراتی خلق کردیم که یک عمر ماندگار خواهد بود. هواداران آرسنال برای همیشه در قلب من باقی می مانند.

می خواهم از ادو گاسپار نیز برای کمک به یافتن راه حلی حرفه ای و درست در چند روز گذشته تشکر کنم و آرزو می کنم که همه در این باشگاه تلاش خود برای ادامه بازگشت آرسنال به اوج، جایی که بدان تعلق داریم را داشته باشند."

میکل آرتتا نیز در مورد جدایی مسوت اوزیل گفت: "دستاوردهای مسوت در آرسنال را نمی توان زیر سوال برد. بازی کردن کنار اوزیل و هدایت او برایم افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید اوزیل در طول مدت حضور در پیراهن آرسنال باعث به ثمر رسیدن گل های زیادی شد. مسوت نقش ویژه ای بسیاری از لحظات مهم این باشگاه در طول این سالها از جمله سه قهرمانی در جام حذفی داشت. این موفقیت ها همیشه بخشی از تاریخ ما خواهد بود. از مسوت تشکر کرده و بهترین ها را برای فنرباغچه برای او آرزو می کنیم."

 

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4v5qkz