جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/10/16 15:56
آنچلوتی:
کد خبر: 15006

میلان به زلاتان وابسته نیست

​کارلو آنچلوتی پیش از جدال حساس و مهم میلان و یوونتوس در خصوص پیرلو، پیولی، زلاتان و مدعیان اصلی اسکودتو صحبت کرد.

فرداشب در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته اروپا میلان صدرنشین میزبان یوونتوس قهرمان است.

این بازی برای هر 2 مربی یک محک بزرگ برای ادامه فصل محسوب می‌شود. پیولی با پیروزی میلان می‌تواند به مدعی اصلی اسکودتو بدل شود و پیرلو می‌تواند با برتری مقابل روسونری خودش را اثبات کند.

کارلو آنچلوتی، مربی سرشناس ایتالیایی‌ها که برای میلان افتخارآفرینی کرده و هدایت یوونتوس را نیز برعهده داشته، در خصوص این مسابقه و مربیان 2 تیم صحبت کرد.

سرمربی کنونی اورتون اظهار داشت: پیولی عار کار کرده و میلان یک ایده روشن از سبک بازی خود دارد. نبود زلاتان یک امتحان بزرگ آنها بود ولی میلان توانست بدون ایبرا نیز پرواز کند و نشان دهد که وابسته به او نیستند.

وی ادامه داد: بازیکنان میلان نشان دادند که چقدر به مربی خود اعتماد دارند.آنها این فرصت را دارند تا به روند درخشش خود ادامه دهند.

آنچلوتی گفت: پیرلو یک عصای جادویی ندارد اما توانست بارسلونا را 3 بر صفر شکست دهد و راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا شود. یووه نشان داده که چقدر متحد و مسنجم است و می‌تواند با برد میلان یک ریکاوری بزرگ داشته باشد.

سرمربی سرشناس ایتالیایی‌ها در خصوص مدعیان اصلی قهرمانی سری‌آ گفت: اسکودتو امسال 3 مدعی دارد. میلان، اینتر و یوونتوس. ناپولی نشان داده تیم خوبی است و رم نیز به نظر انسجام خوبی دارد.

آنچلوتی در خصوص نراتزوی گفت: قدرت اصلی اینترمیلان جدای از بازیکنان با کیفیتی مثل لوکاکو، مربی آنهاست. کونته عادت دارد برای جام‌های بزرگ بجنگد و این را هم با قهرمانی در ایتالیا و انگلیس نشان داده است.

 

 

منبع: فارس

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4byey5