پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/10/01 16:39
کد خبر: 14828

وعده بزرگ به هواداران بارسا

​کسی که رهبر کمپین ضد بارتومئو بود و در نهایت باعث استعفای او از ریاست بارسلونا شد، وعده داد که اگر رئیس باشگاه شود، نیمار را بر می گرداند.

بحث بازگشت نیمار به بارسلونا از سال 2017 که او راهی پی اس جی شد، همواره بر زبان ها بوده است. تابستان 2019 بارسا تلاش زیادی کرد تا نیمار به نوکمپ برگردد و خود ستاره برزیلی نیز بسیار مشتاق بود تا بار دیگر پیراهن بارسا را به تن کند ولی توقعات مالی پی اس جی به قدری بالا بود که همه چیز منتفی شد.

نیمار اخیرا تاکید کرد که هیچ تمایلی برای ترک پی اس جی ندارد ولی در عوض دوست دارد لیونل مسی به پاریس بیاید تا فصل بعد با یکدیگر هم تیمی شوند.

جوردی فاره یکی از نامزدهای ریاست بارسا در مصاحبه با راک 1 ادعایی متفاوت را مطرح کرد. او وعده داد که اگر انتخاب شود، نیمار را برمی گرداند تا با مسی در بارسا هم تیمی شود.

فاره در این رابطه گفت:« درهای بارسا به روی نیمار باز است و به وی خوش آمد خواهیم گفت ولی ابتدا او باید شکایت هایش را پس بگیرد و سپس رسما بدون حس تحقیر، از هواداران بارسا عذرخواهی کند. در هر صورت همه ما اشتباه می کنیم.»

فاره ادامه داد:« با اطرافیان نیمار حرف زده ام و می دانم که دوست دارد به خانه اش برگردد. چه کسی سومین فوتبالیست برتر دنیا را نمی خواهد؟ ما گزینه ای به نام "درخواست جدایی" داریم که مربوط به بازیکنانی می شود که یک سال از قراردادشان باقیمانده و در این صورت جذب او به اندازه دستمزد یک سال باقیمانده اش هزینه خواهد داشت. پس ما با 40 یا 50 میلیون یورو می توانیم نیمار را جذب کنیم.»

 

 

منبع: ورزش سه  

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3999aq