یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/24 05:48
کد خبر: 14630

شانس خوب رئال مادرید در قرعه کشی مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا

امروز و از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت ایران قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار خواهد شد، اما در این فصل تیم‌های اسپانیایی در موقعیتی متفاوت نسبت به سال‌های قبل در این مرحله لیگ قرمانان اروپا قرار دارند.

امروز و از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت ایران قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار خواهد شد، اما در این فصل تیم‌های اسپانیایی در موقعیتی متفاوت نسبت به سال‌های قبل در این مرحله لیگ قرمانان اروپا قرار دارند.

از بین تیم‌های اسپانیایی رئال مادرید در گروه خود صدرنشین شد و تیم‌های دیگر از جمله بارسلونا، سویا و اتلتکو مادرید به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کردند و باید منتظر قرعه سخت تر و بازی با تیم‌های بهتری نسبت به شاگردان زیدان باشند.

باتوجه به قانون بازی نکردن تیم‌های یک کشور با هم و همچنین بازی نکردن با تیم‌هایی که در مرحله گروهی با یکدیگر در یک گروه قرار داشته اند، در این مرحله رئالی‌ها یکی از تیم‌های، پورتو، لاتزیو، آتالانتا و لایپزیش را به عنوان حریف خود در مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا انتظار دارند، تیم‌هایی که می‌تواند برای رئال مادرید یک قرعه خوب و مناسب را در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ثبت کند.

اما نکته جالب قرعه دیگر تیم‌های اسپانیایی در این رقابت‌ها است که می‌تواند رقابت‌های بسیار هیجان انگیزی را شکل دهد.

تیم‌های بارسلونا و اتلتیکو مادرید و سویا با توجه به دوم شدن در گروه خود باید منتظر قرعه‌ای خطرناک از بین تیم‌های یوونتوس، بایرن مونیخ، منچسترسیتی، لیورپول، پاری سن ژرمن، چلسی و دورموند برای خود باشند. شاید دورتموند ضعیف‌ترین تیم از بین تیم‌های اول هر گروه باشد، اما این تیم نیز به دلیل وجود هالند ستاره نروژی می‌تواند برای هر کدام از این تیم‌ها مشکل ساز شود.

مسابقات دور رفت این مرحله لیگ قهرمانان اروپا در فوریه و دور برگشت نیز در مارس ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد.

فینال لیگ قهرمانان اروپا در این فصل نیز در ۲۹ مه در استانبول برگزار خواهد شد.

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4byyqv