چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/10/02 15:24
کد خبر: 14869

روزهای آخر رندگی مارادونا +عکس

مارادونو اسطوره فوتبال آرژانتین به دلیل حمله قلبی جان خود را از دست داد.

دیگو  مارادونا ، اسطوره فوتبال آرژانتین لحظاتی پیش درگذشت.دیگو آرماندو مارادونا که چند روزی بود پس از جراحی مغز از بیمارستان مرخص شده بود امروز (چهارشنبه) در خانه اش درگذشت.مارادونو اسطوره فوتبال آرژانتین به دلیل حمله قلبی جان خود را از دست داد.

99749184-6a71-4f9d-a9b5-b6c6a76154f7

 

99429

 
 
دیگو مارادونا اسطوره فوتبال جهان فوت کرد. وی پیش از این به دلیل تومور در مغز در بیمارستان بستری شده بود و مورد جراحی واقع شده بود. مارادونا اولین بازیکن در تاریخ فوتبال بود که دو مرتبه رکورد نرخ نقل و انتقالات را در جهان شکست. مارادونا در رده ملی ۹۱ بار برای تیم ملی آرژانتین به میدان رفت و ۳۴ بار گلزنی کرد.
 
 

دیگو مارادونا اسطوره فوتبال جهان فوت کرد. وی پیش از این به دلیل تومور در مغز در بیمارستان بستری شده بود و مورد جراحی واقع شده بود. 

 

فدراسیون فوتبال آرژانتین نیز درگذشت دیگو آرماندو مارادونا را تایید کرد

به نوشته فارس، دیگو آرماندو مارادونا در سال 1960 در بوینس آیرس متولد شد.

مارادونا یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال و ستاره دهه هشتاد میلادی به‌شمار می‌رود.

 

مارادونا اولین بازیکن در تاریخ فوتبال بود که دو مرتبه رکورد نرخ نقل و انتقالات را در جهان شکست. او اولین بار با بهای ۵ میلیون یورو به بارسلونا در لالیگا و بار دوم با بهای ۶٫۹۵ میلیون یورو به ناپولی در سری آ پیوست. او در دوران حرفه‌ای خود برای تیم‌های آرژانتینوس جونیورز، بوکا جونیورز، بارسلونا، ناپولی و سویا و نیولز اولد بویز به عنوان یک بازی‌ساز توانا، در پست هافبک هجومی بازی کرد. مارادونا در بارسلونا و ناپولی به بیشتر موفقیت‌های باشگاهی‌اش دست یافت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xqqrb