چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/25 13:10
کد خبر: 14672

مسی نزدیک‌تر از همیشه به جدایی

مدیر موقت بارسا امروز خبر از معقول بودن فروش مسی داد.

مدیر موقت بارسا امروز خبر از معقول بودن فروش مسی داد. به نظر نمی رسد که در بارسلونا دیگر یک اراده جمعی برای حفظ لیونل مسی وجود ندارد و حالا گزینه فروش او روی میز است.

 

لیونل مسی تابستان گذشته با ارسال یک بورفکس رسما تقاضای جدایی از بارسا را مطرح کرد. فوق ستاره بارسا تصمیمش برای جدایی جدی بود ولی به دلیل مخالفت بارسا و درخواست بند فسخ 700 میلیون یورویی و از آنجا که دو طرف باید به جدل قضایی می رفتند، مسی عقب نشینی کرد و گفت که یک سال دیگر و تا پایان قراردادش ماندنی خواهد بود. گفته می شد او با سیتی به توافقاتی هم دست یافته بود.

 

فروش مسی با رقمی بالا می توانست نجات بخش بارسلونا باشد ولی جوزپ ماریا بارتومئو رئیس وقت نمی خواست فردی لقب بگیرد که در دوران مدیریت او مسی از بارسا جدا شده است.

 

رونالد کومان سرمربی هلندی جدید بارسا هم اصرار به حفظ مسی داشت تا در نهایت جدایی او با اصرار باشگاه منتفی شود.

 

کارلس توسکتس مدیر موقت بارسلونا امروز در جریان یک مصاحبه تصمیم مدیریت سابق بارسا را زیر سوال برد و صراحتا گفت که بهتر بود مسی فروخته می شد.

 

او به خبرنگاران گفت:« واگذاری مسی به یک باشگاه دیگر در تابستان می توانست از لحاظ اقتصادی بارسلونا را نجات دهد. اتفاقی که اگر رخ می داد از نظر من منطقی و معقول بود اما خوب، مشخص است که برای فروش بازیکنی چون مسی باید اهداف ورزشی و نظر کادر فنی را نیز مدنظر قرار داد. من بودم، مسی را می فروختم.

 

لالیگا محدودیت هایی جدید برای سقف دستمزد در نظر گرفته که باید آن را رعایت کنیم. شرایط اقتصادی باشگاه بسیار بسیار بد است ولی جای امیدواری است که به رفته رفته بهتر شود.»

 

اظهارات توسکتس همزمان شده با مصاحبه امروز خوان لاپورتا نامزد ریاست بارسلونا در مورد مسی. او نیز تاکید کرد که از حالا نمی تواند قولی برای تمدید با مسی بدهد چون شرایط اقتصادی باشگاه بد است و نمی خواهد وعده ای بدهد که نتواند به آن عمل کند. او گفت که مسی باید فداکاری کند.

 

از قرارداد لیونل مسی با بارسا تنها چند ماه باقیمانده و او از ژانویه می تواند با باشگاه های مدنظرش وارد مذاکره شود. شب گذشته نیمار رسما از او درخواست کرد که دوباره هم تیمی شوند. منظور او البته هم تیمی شدن در پی اس جی بود.

 

توسکتس در مورد بازگرداندن نیمار گفت:« غیرممکن است؛ مگر مجانی بیاید. یا اینکه رئیس بعدی معجزه کند و میلیون ها یورو پول بیاورد. ما نمی توانیم پول جذب نیمار را بدهیم و دستمزدش هم خیلی بالاست.»

 

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45aawo