پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/02 16:09
کد خبر: 14204

مسی مشکل است!

افت مهاجم بارسلونا روی نتایج این تیم تاثیر مستقیم گذاشته است.

 به نقل از بی ساکر، تمام بزرگان فوتبال یک دوره‌ای افت می‌کنند. در دهه اخیر که لیونل مسی در کنار کریستیانو رونالدو بر فوتبال جهان حکمرانی کرده است این اتفاق در رابطه با او خیلی کم دیده شده است. 

با این حال مهاجم بارسلونا اکنون در بهترین دوران خود به سر نمی‌برد. علاوه بر این که در بازی‌های اخیر آمار گلزنی‌اش کم شده، این افت در بخش های دیگر هم وجود دارد. او برابر اتلتیکومادرید ۲۳ توپ را از دست داد و در بازی که کاملا ناپدید شده بود، تنها ۳۶ پاس سالم داد. 

خیلی عجیب است که اسطوره باشگاه بارسلونا و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ در چند ماه اخیر در بازی‌های خارج از خانه تقریبا محو بوده است چه در لالیگا و چه در لیگ قهرمانان اروپا. مسی در سال ۲۰۲۰ دور از نوکمپ تاکنون گل تعیین کننده به ثمر نرسانده است. این آمار تاثیر مستقیمی روی ناکامی های آبی اناری‌ها در فتح جام گذاشته است. بارسا در جام حذفی مغلوب اتلتیک بیلبائو شد، در لیگ قهرمانان اروپا از بایرن مونیخ شکست خورد و با از سرگیری لالیگا، این جام را به رئال مادرید هدیه کرد. 

البته مشکلات لئو تنها به درون زمین محدود نمی‌شود. کاپیتان بارسلونا پس از این که در تابستان تلاش کرد تا این تیم را ترک کند اکنون وارد یک حاشیه با آنتوان گریزمان شده است. افت مسی کاملا آشکار است. باید دید چه زمانی دوباره می‌تواند شادی را در زمین پیدا کند. 

 

 

منبع: ایسنا 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/399w5q