سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/23 08:28
کد خبر: 13943

لیونل مسی بعد از بحران تابستان بالغ تر شد

خوان پابلو سورین، مدافع سابق آرژانتین بحران تابستانی را به سود لیونل مسی ارزیابی کرد.

لیونل مسی تابستان دشواری را سپری کرده و تا مرز جدایی از بارسلونا نیز پیش رفت، اما در نهایت در نوکمپ ماندنی شد. حالا خوان پابلو سورین، مدافع سابق آلبی سلسته معتقد است این روزهای دشوار باعث شده مسی به مرز بلوغ بیشتری برسد و او پاسخ خوبی به این حواشی در زمین فوتبال داده است.

خوان پابلو سورین گفت: "به نظر من لیونل مسی نسبت به گذشته بالغ تر شده و حالا بیشتر ویژگی های یک رهبر را در خود دارد. مسی در بارسلونا لحظاتی دشوار و آشفته را سپری کرد و به خوبی و سرعت پاسخ همه چیز را در زمین داد. مسی حالا در ترکیب تیم ملی آرژانتین نیز عملکرد مناسبی ارائه می دهد.

مسی قدرت مبارزه جویی را نیز به عملکرد خوب خود در زمین اضافه کرد و این برای آرژانتینی ها بسیار خوب است. او در گذشته در بولیوی شکست هایی را تجربه کرد و این بار در خانه این تیم به پیروزی دست یافت که این نمایشی از ارائه اوست. لیونل مسی در حال حاضر شرایط خوبی داشته و من فکر می کنم او حالا در اردوی تیم ملی در کنار همه بازیکنانی که او را شناخته و آنجا حضور دارند احساس رضایت می کند. من همیشه گفته ام باید به مسی کمک کرده و تیم را حول محور او بنا کرد، اما نباید به این بازیکن وابسته بود."

 

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4v5xlb