چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/11 17:08
کد خبر: 13606

واکنش سولسشر به شکست منچستریونایتد

​اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد معتقد است که تیمش باید با نظم بیشتری بازی کند.

منچستریونایتد امشب با ارائه یک نمایش ناامید کننده دیگر در اولدترافورد، نتیجه را به آرسنال واگذار کرد تا در کمال ناباوری به رتبه پانزدهم جدول سقوط کند. همچنین به نظر می‌رسد با این شکست جایگاه اوله گنار سولسشر روی نیمکت شیاطین سرخ بیش از هر زمان دیگری با خطر مواجه شده است.

اوله گنار سولسشر درباره شکست امشب تیمش مقابل آرسنال گفت: " در نیمه اول اصلا خوب ظاهر نشدیم و آنها بهتر از ما بودند. از طرفی آن ها در نیمه دوم به جز ضربه پنالتی موقعیت دیگری نداشتند. با این حال من فکر می‌کنم که ما باید با فشار بیشتری بازی کنیم.

امروز ما بیش از حد شلخته بودیم. تعداد زیادی پاس اشتباه داشتیم. در واقع همه اتفاقات اشتباهی که می‌توانست در این بازی برای ما رخ داد.

اکنون هیچ هواداری ورزشگاه نمی‌آید و بازی های خانگی و بیرون از خانه بی معنا شده است. ما به امتیاز گرفتن احتیاج داریم و حالا باید روی تقابل هفته آینده با اورتون تمرکز کنیم."

سولسشر در ادامه پیرامون خطای پنالتی رخ داده توسط پل پوگبا نیز گفت: " فکر می‌کنم که او باید در آن صحنه تعادل خود را حفظ می کرد. پل از این موضوع آگاه است که یک پنالتی ساده را در اختیار حریف قرار داده است."

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4blvd2