پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/05 15:43
کد خبر: 13423

از بهانه‌گیری متنفرم!

​فرانک لمپارد، سرمربی چلسی در مورد دلایل عدم ثبات تیمش در نتیجه گیری صحبت کرده است.

فصل برای چلسی چندان درخشان آغاز نشده و این تیم علیرغم جذب بازیکنان گرانقیمت در فصل تابستان هنوز موفق به کسب نتیجه گیری نشده است. فرانک لمپارد مدعی شد دلایل زیادی در مورد این عدم ثبات وجود دارد، اما او از بهانه گیری منتفر بوده و به کیفیت تیمش باور دارد.

 

فرانک لمپارد گفت: "ممکن است غیبت هواداران یک علت باشد. باید در مورد خودمان صحبت کنیم، بسیاری از تیم های بالای جدول لیگ فصل خود را به پایان رسانده بودند که ما آخرین بازی فصل در لیگ قهرمانان را برگزار کردیم و یک هفته بعد در فینال جام حذفی به میدان رفتیم، بنابراین من نمی توانستم به بازیکنان چند روز مرخصی بدهم و سپس آنها دو هفته تعطیلی داشتند.

 

در ادامه تعداد زیادی از بازیکنان مبتلا به کرونا شده بودند. من از بهانه گیری متنفرم، زیرا نمی توان مدت زیادی به بهانه ها اتکا کرد و باید رو به جلو حرکت کنید. بازیکنان جدیدی زیادی راهی چلسی شدند، فوتبال همیشه به روابط خوب بین بازیکنان درون زمین مربوط می شود و اینها مواردی هستند که شما در تمرین روی آنها کار می کنید. ما تلاش کنیم تا پیشرفت زیادی داشته باشیم.

 

بنابراین من فکر می کنم ممکن است این موارد روی نتایج تیم هایی که از آنها انتظار موفقیت می روند، تاثیر بگذارد. باید درباره خودمان صحبت کرده، باید به کار خود ادامه دهیم و من باور زیادی به این تیم دارم."

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3znjj3