جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/28 16:49
کد خبر: 13243

این فینال را کنار خانواده‌ام دیدم

​لائوتارو مارتینز، ستاره اینتر می‌گوید که این تیم به دلیل بازیکنان آرژانتینی زیادی که در تاریخ خود داشته در این کشور دارای طرفداران زیادی است.

 اینتر بعد از شکست تلخ ابتدای هفته مقابل میلان در دربی دلامادونینا، چهارشنبه شب اولین بازی خود را در فصل جدید مسابقات لیگ قهرمانان اروپا مقابل مونشن‌گلادباخ انجام خواهد داد.

لائوتارو مارتینز حالا در مصاحبه جالبی با سایت یوفا به صحبت درباره فینال 10-2009 که بین دو تیم اینتر و بایرن مونیخ برگزار شد صحبت کرده است؛ دیداری که با پیروزی نراتزوری و نهایتاً قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان خاتمه یافت.

لائوتارو در این باره گفت: " به یاد دارم که آن فینال لیگ قهرمانان را کنار خانواده ام و در آرژانتین تماشا کردم. بازی قابل توجهی بود زیرا که آرژانتینی های زیادی در این تیم حضور داشتند و این یک پیروزی بسیار مهم برای باشگاه بود. دیگو میلیتو هر دو گل را به ثمر رساند؟  بله درست است.  دیگو یک فرد و فوتبالیست بسیار مهم در کشورمان است و من توانستم با او در باشگاه ریسینگ بازی کنم که بسیار لذت بردم.

در واقع به دلیل بازیکنان آرژانتینی زیادی که همیشه اینتر داشته، این تیم طرفداران زیادی در کشور ما دارد."

لائوتارو درباره خاویر زانتی، معاون آرژانتینی رئیس اینتر که اسطوره باشگاه نیز محسوب می‌شود گفت: " خاویر یک بازیکن بسیار مهم در تاریخ اینتر است و فکر می‌کنم که برای ما نیز از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که تجربیاتش را در اختیارمان قرار می‌دهد. در مواقع نیاز او همواره به من کمک کرده است. او در بسیاری از زمینه‌ها به من کمک کرده است."

 

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4vabp4