یک‌شنبه 26 فروردین 1403 - 14 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/23 13:10
کد خبر: 13079

خشم هواداران پرو از عملکرد نیمار

برزیل در بازی سخت در لیما در مقابل پرو توانست سه امتیاز ارزشمند را کسب کند. آنها دو بار از حریف پیش افتادند اما عملکرد داور بحث برانگیز بود که در لحظات کلیدی بازی دو پنالتی بسیار مشکوک به سود سلسائو گرفت و در پیروزی این تیم نقش مهمی داشت.

به جز خولیو باسکونینیان، داور شیلیایی بازی هواداران به عملکرد نیمار هم توجه ویژه ای داشتند. بازیکن برزیلی در پایان بازی توسط هواداران پرو به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. نیمار در این بازی هت تریک کرد اما هواداران معتقدند که او همچنان در جریان بازی در زمان خطای تیم حریف تئاتر بازی کرده و بزرگنمایی کرده است و حاصل همین بزرگنمایی، گرفتن دو پنالتی از حریف بوده است.


هواداران خشمگین پرو در پایان بازی به شدت از نیمار انتقاد کردند و او را "شیرجه زن" دانستند. یکی از هواداران نوشته است:"نیمار سعی کرد که داور را مجبور به پنالتی گرفتن کند. بعضی چیزها هرگز عوض نمی شوند. او همچنان یک شیرجه زن است. یک بازیکن ضد ورزشی." و دیگری در توییتر چنین پیامی منتشر کرده استاست:" نیمار ممکن است رکورد بشکند، ممکن است که میلیون ها دلار دریافت کند اما همچنان از نظر من یک شیرجه زن است و این فوتبال نیست." و دیگری نوشته است:" نیمار شیرجه می زند و گریه می کند. اما وقتی که داوران به او توجهی نکنند، مثل فینال لیگ قهرمانان اروپا باید گریه کند."  یک کاربر دیگه هم نوشته است:" به ما حمله کردند. این یک سرقت بود و نیمار با تئاتر خود کاری کرد تا داور شیلیایی سه امتیاز را به آنها کادو بدهد. داور ویدیویی این بار کلاهبرداری کرد. با چنین قضاوت هایی این بازیها همیشه مشکل هستند اما برزیل با این همه ستاره نیازی به کمک داوران ندارد. تصمیم های داور شیلیایی عادلانه نبود."

 

 

منبع: فوتبالی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4dg8p4