سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/23 13:09
کد خبر: 13078

تیاگو می‌تواند بهترین خرید فصل لیگ برتر باشد

​مدافع اسپانیایی سابق لیورپول به تمجید از سران باشگاه برای جذب تیاگو آلکانتارا پرداخت.

تیاگو آلکانتارا یکی از بهترین هافبک های بازیساز دنیای فوتبال تلقی می‌شود. این ستاره اسپانیایی چندی پیش بعد از گذراندن هفت فصل فوق العاده در بایرن مونیخ از این تیم جدا شد و به لیورپول پیوست تا لیگ برتر انگلیس را به عنوان چالش جدید خود انتخاب کرده باشد. 

 

تیاگو خیلی زود اولین بازی خود را برای لیورپول انجام داد و در مسابقه هفته دوم این تیم برابر چلسی 45 دقیقه به میدان رفت و عملکرد خوبی را هم از خود ارائه داد. از بخت بد ستاره اسپانیایی او به دلیل ابتلا به کرونا دو هفته راهی قرنطینه شد ولی با بهبودی کامل می تواند در دربی حساس مرسی ساید که شنبه بعد برگزار خواهد شد، لیورپول را همراهی کند.

 

خوزه انریکه مدافع چپ اسپانیایی سابق لیورپول معتقد است تیاگو می تواند خرید فصل لیگ برتر باشد. او به دیلی میل گفت:« تیاگو یک پدیده است و یک هافبک درجه یک محسوب می شود. به عقیده من تیاگو می تواند مثل کوتینیو در میانه زمین جادو کند. می توانم او را کنار جوردن هندرسون و روبرت فیرمینو تصور کنم و اینکه کارهایی برای لیورپول انجام دهد که قبل از آن بازیکنی انجام نداده بود. در مورد او حرف های زیادی زده شده ولی معتقدم باشگاه در بهترین زمان توانست بازیکنی که برای بایرن مونیخ بسیار مهم و موثر بود را به خدمت بگیرد.»

 

انریکه ادامه داد:« شاید سخت باشد بازیکنی که در بایرن مونیخ به همه چیز رسیده، همچنان بتواند بیش از این پیشرفت کند ولی مطمئنم تیاگو در لیورپول چیزهای جدیدی یاد خواهد گرفت. او در انتها شاید بهترین خرید فصل لیگ برتر لقب بگیرد ولی همین حالا قطعا یکی از بهترین خریدهای این فصل لیگ برتر است.»

 

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4bd6d3