پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/23 13:07
کد خبر: 13077

واکنش بایرن به شایعه علاقه یونایتد به ستاره فرانسوی

​حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ می‌گوید که آنها هیچ گاه به فروش کینگزلی کومان فکر نکرده‌اند.

 در سال 2015 بود که باشگاه بایرن مونیخ به شکل قرضی کینگزلی کومان را از یوونتوس به خدمت گرفت؛ عملکرد خوب وینگر فرانسوی اما باعث شد باشگاه آلمانی قرارداد او را به شکل دائمی درآورد و حالا پنج سال است که کومان برای باواریایی‌ها به میدان می رود.

 

ستاره فرانسوی اما بسیاری از مسابقات فصل گذشته بایرن مونیخ را به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه زانو از دست داد اما در بهترین موقع به مرز آمادگی رسید. در واقع کومان نقش اول فینال لیگ قهرمانان اروپا بود چرا که موفق شد تک گل بایرن مونیخ را مقابل پاری سن ژرمن و با ضربه سری زیبا به ثمر برساند تا کلید قهرمانی تیم هانسی فلیک در چمپیونزلیگ لقب بگیرد.

 

 در طول نقل و انتقالات تابستانی اما در چند مقطع گفته شد که باشگاه منچستریونایتد برای جذب کینگزلی کومان ابراز علاقه نشان داده و قصد دارد با به خدمت گرفتن او خط حمله خود را تقویت کند؛ موضوعی که حالا با واکنش مدیر ورزشی بایرن مونیخ همراه شده است. حسن صالح حمیدزیچ در این باره گفت: " هیچ چیز وجود نداشت و ما نیز به دنبال آن نبودیم. گل او در فینال لیگ قهرمانان باید به اندازه کافی توضیح داده باشد که چرا ما از صمیم قلب به او اعتماد می کنیم."

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ab5e3