پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/07 14:28
کد خبر: 12628

دمبله درست شدنی نیست!

عثمان دمبله امروز با یک ربع تاخیر در تمرین بارسلونا حاضر شد تا نشان دهد همچنان بازیکنی بی انضباط در جمع آبی اناری هاست.

عثمان دمبله خرید گران قیمت بارسا که به خصوص دو سال پیش به خاطر بی انضباطی هایش به سوژه رسانه ها تبدیل شده بود، هنوز هم این عادت بد خود را ترک نکرده است. او در مقطعی به همین خاطر از فهرست بازیکنان بارسا توسط ارنستو والورده خط خورد.

طبق گزارش آاس، دمبله امروز صبح برای حضور در تمرین بارسا ساعت 10.15 دقیقه وارد کمپ خوان گامپرز شد در حالی که او باید حداکثر تا ساعت 10 خودش را به کادر فنی معرفی می کرد.

طبق همین گزارش، زیر نظر رونالد کومان این اولین تاخیر دمبله در تمرینات نبوده است و او 17 روز پیش نیز با 13 دقیقه تاخیر به تمرینات رسیده بود.

طبق نظر کومان، بازیکنان یک ساعت قبل از شروع تمرین باید در رختکن حاضر باشند. این قانون زمان لوئیس انریکه هم وجود داشت ولی ارنستو والورده و کیکه ستین اعتقادی به آن نداشتند. دمبله برای این تاخیرها با جرایم مالی روبرو خواهد شد.

او شب گذشته نیمه دوم بازی با ویارئال وارد میدان شد ولی نتوانست کار خاصی انجام دهد. ستاره فرانسوی فصل گذشته به دلیل چند مصدومیت شدید، بیشتر بازی های بارسا را از دست داد ولی امسال امیدوار به جبران است تا ثابت کند در چهارمین فصل حضورش  چه ارزش هایی دارد.

 

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/39zj72