پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/26 13:01
کد خبر: 12271

دردسر جدید بیل رئال مادرید

رئال مادرید و تاتنهام در تلاش هستند تا هر چه زودتر برای انتقال گرت بیل به توافق برسند.

رئال مادرید و تاتنهام در تلاش هستند تا هر چه زودتر برای انتقال گرت بیل به توافق برسند. جاناتان بارنت وکیل این بازیکن تایید کرده است که مذاکرات به خوبی پیش می رود. تاتنهام در نظر دارد که گرت بیل را با قراردادی دو ساله به خدمت بگیرد و البته بخشی از دستمزد وی در دو سال آینده به عهده رئال مادرید خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، پنجره نقل و انتقالات تابستانی در روز 15 مهر بسته خواهد شد. تا زمانی که بیل در رئال مادرید باشد، پرداخت دستمزدش به عهده رئال مادرید خواهد بود. اگر انتقال تا آخرین روز نقل و انتقالات رسمی نشود، رئال مادرید مجبور خواهد شد تا یک چهارم از دستمزد بیل که سالانه 17 میلیون یوروست را بپردازد. بدین ترتیب رئال مجبور می شود که حداقل 4.25 میلیون یورو به بازیکن ولزی به عنوان دستمزد ماه های آگوست، سپتامبر و نیمی از ماه اکتبر بپردازد. به همین خاطر هر روز حضور گرت بیل در رئال مادرید 46.575 یورو هزینه دارد، بازیکنی که مورد علاقه زیدان نیست و باشگاه هیچ چاره ای جز فروختنش ندارد.

تاتنهام البته در تلاش است که چه برای فصل جاری چه برای فصل 22-2021 ، رئال مادرید بپذیرد که بخشی از دستمزد بیل را بپردازد. در واقع تاتنهام می خواهد فقط نیمی از دستمزد بازیکن ولزی را بپردازد و بقیه آن را به دوش رئال مادرید بگذارد. به هر صورت باید دید که مذاکرات چطور پیش می رود اما هر روز ماندن بیل، ضرر مالی بیشتری را به دوش سفیدپوشان  خواهد انداخت.

 

 

منبع: آخرین خبر

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3zljj4