شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/20 08:30
کد خبر: 12091

آینده پدیده بارسلونا در دستان ایجنت رونالدو

​آنسو فاتی پدیده 17 ساله بارسلونا به زودی قراردادش با بارسا را تمدید خواهد کرد ولی ژرژ مندس مدیر برنامه های او توقعاتی بالاتر از بارسا دارد.

آنسو فاتی سال گذشته در 16 سالگی به ترکیب اصلی بارسا رسید و رکوردهای جدیدی را در تاریخ این باشگاه به ثبت رساند. او اخیرا پیراهن تیم ملی اسپانیا را هم به تن کرد و با گلزنی به اوکراین تبدیل به جوان ترین گلزن تاریخ لاروخا شد.

فاتی که پیش از این تحت مشاروه رودریگو مسی برادر لیونل مسی قرار داشت، اخیرا با ژرژ مندس به عنوان مدیر برنامه ها قرارداد امضا کرد. مدیر برنامه های معروف پرتغالی که سال هاست مدیر برنامه های کریستیانو رونالدو است.

طبق ادعای موندودپورتیوو، از زمان امضای قرارداد فاتی با مندس، توافق دو طرف برای تمدید قرارداد فاتی دچار پیچیدگی هایی شده است. قرارداد فاتی به زودی از سطح یک بازیکن آماتور به سطح بازیکن حرفه ای ارتقا پیدا خواهد کرد و طبق توافق قبلی با بازیکن، بند فسخ او نیز از 170 میلیون یورو به 400 میلیون یورو افزایش پیدا خواهد کرد ولی مندس اخیرا پیشنهادی 150 میلیون یورویی برای فاتی به بارسا ارائه کرد که طبق انتظار رد شد.

هدف مندس اما تحت فشار قراردادن باشگاه کاتالان بود. اینکه بارسا حاضر نیست پیشنهادی 150 میلیون یورویی برای فاتی را قبول کند، پس باید در قرارداد توافقی قبلی خود با این بازیکن نیز تجدید نظر کرده و رقم دستمزد او را بالاتر ببرد. مندس همچنین انتظار دریافت کمیسیون بهتری از بارسلونا دارد. ایجنتی که همچون مینو رایولا به دریافت کمیسیون های هنگفت مشهور است.

هرگونه تعلل بارسا در پذیرش خواسته های مندس شاید منجر به از دست دادن آنسو فاتی شود. پدیده ای که بسیاری معتقدند با جدایی مسی، او پرچمدار آبی اناری ها خواهد شد.

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4vrbp3