دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/16 12:53
کد خبر: 12007

سرنوشت عجیب هافبک محبوب!

اینتر در صورت دریافت پیشنهاد 35 میلیون پوندی، مشکلی برای فروش کریستین اریکسن، هافبک دانمارکی خود نخواهد داشت.

فقط چند ماه پس از انتقال به ایتالیا، کریستین اریکسن از سوی کادر فنی باشگاه اینترمیلان در لیست فروش در بازار نقل و انتقالات تابستانی قرار گرفته است. این بازیکن در فصل زمستان به عنوان خریدی مهم راهی اینتر شد، اما این چند ماه به بدترین شکل ممکن برای کریستین اریکسن پیش رفت و حالا آنتونیو کونته دیگر تمایلی به حفظ این بازیکن ندارد. اریکسن مدتی قبل مورد توجه رئال مادرید و بارسلونا نیز قرار داشت، اما حالا شرایط برای او تغییر کرده است.

تنها مدتی بعد از ورود اریکسن به ایتالیا بود که شیوع ویروس کرونا در این کشور شدت گرفت و او نتوانست خانه در محل اسقرار جدیدش پیدا کند. همچنین شکستن قوانین قرنطینه باعث جریمه شدن کریستین اریکسن از سوی پلیس و ماندگاری او در هتل شد. به همین دلیل این هافبک دانمارکی مجبور شد تمرینات بدنسازی خود را در اطراف پارکینگ تاسیسات انجام دهد و به همین دلیل دچار افت شد.

همچنین بر کسی پوشیده نیست که کونته علاقه زیادی به سیستم 2-5-3 دارد و به نظر می رسد سبک بازی اریکسن مناسب این روش نیست. کونته پیش از این عنوان کرده بود که برای او تیم همیشه مهمتر از هر فردی در نظر گرفته خواهد شد و اریکسن احتمالا طی هفته های آینده قربانی این طرز تفکر می شود. استیون ژانگ، رئیس باشگاه در تابستان به کونته آزادی عمل کامل در مورد تصمیم گیری در بازار نقل و انتقالات داده و سرمربی ایتالیایی نیز علاقه ای به حفظ اریکسن ندارد. پیش در صورت وجود پیشنهادی 35 میلیون پوندی، این بازیکن بعد از شش ماه از اینتر جدا می شود.

 

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4d55w2