یک‌شنبه 26 فروردین 1403 - 14 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/08 04:35
کد خبر: 11793

ادعای جنجالی: مسی به سیتی می‌رود

نشریه فرانسوی اکیپ از قول لئوناردو مدیر ورزشی PSG می‌گوید پدر لیونل مسی به باشگاههای خواهان او اعلام کرده که پسرش تصمیم خود را درباره باشگاه آینده خود گرفته است

روزنامه فرانسوی اکیپ با انتشار خبری جنجالی مدعی شد لئوناردو مدیر ورزشی تیم پاری سن ژرمن به این نشریه اطلاع داده که پدر مسی، خورخه، به باشگاه‌هایی که این روزها برای جذب او به میدان آمده اند اعلام کرده که مسی تصمیم خود را گرفته و هدفش در صورت کامل شدن جدایی از بارسلونا انتقال به منچسترسیتی است.

با اینکه هنوز خیلی‌ها باور نمی‌کنند که در پایان این جنجال‌ها شاهد خروج مسی از بارسا باشیم ولی هر روز که می‌گذرد به نظر می‌رسد این احتمال به واقعیت نزدیک تر می‌شود.

در هفته‌ای که گذشت لیونل مسی به هر باشگاهی در دنیا که فکرش را بکنید لینک شد. باشگاه‌هایی که مهمترین شان منچسترسیتی، یوونتوس، اینترمیلان، پاری سن ژرمن و منچستریونایتد بودند.

مسی در خبر جنجالی ای که منتشر کرده می‌گوید خورخه مسی به این باشگاه‌ها اعلام کرده که پسرش تصمیم خود را گرفته و قصد دارد به سیتی ملحق شود.

این روزنامه می‌گوید خورخه مسی، پدر لیونل، در گفتگویی مستقیم با لئوناردو مدیر ورزشی PSG به او گفته که باشگاه فرانسوی نباید بیش از این تلاش کند چرا که لئو تصمیم خود را گرفته و قصد پیوستن به سیتی و کار کردن زیر نظر پپ گواردیولا را دارد. البته سیتی در این هفته هم شانس اول به خدمت گرفتن مسی محسوب می شد چرا که بودجه باشگاه انگلیسی مشکلی از بابت پرداختهای مالی ایجاد نمی کند و از طرف دیگر منطقی است که مسی تمایل به کار کردن با مربی سابقش در بارسا یعنی پپ گواردیولا داشته باشد.

 

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2x5np4