پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/01 02:10
کد خبر: 11667

دلخوری سوارس از قرار گرفتن در فهرست سیاه بارسا

​مهاجم بارسلونا به شدت از تصمیم مدیریت در رابطه با قراردادن نامش در فهرست سیاه باشگاه ناراحت است و معتقد است باید ابتدا به خودش اعلام می‌کردند.

به نقل از آس، بالاخره لوییس سوارس سکوت خود را شکست شکست و در یک مصاحبه از مدیریت بارسلونا به خاطر این که نامش را در فهرست فروش قرار دارند به شدت انتقاد کرد چون هنوز یک سال از قراردادش باقی مانده و هنوز کسی چیزی را به او اطلاع نداده است. مهاجم بارسا گفت: از اسامی صحبت می‌شود که رییس باشگاه منتشر کرده است و می‌خواهند تغییراتی در تیم ایجاد کنند اما کسی به من نگفته است می‌خواهند قراردادم را فسخ کنند. اگر باشگاه به این کار تمایل دارد درست است که با من به صورت مستقیم صحبت کند. من هم می‌خواهم بهترین‌ها برای باشگاه اتفاق بیفتد و عقیده کنونی‌ام ماندن در این تیم است. با این حال اگر باشگاه می‌خواهد قراردادم را فسخ کند من با کسانی که چنین تصمیمی را گرفته‌اند صحبت نکرده‌ام. رونالد کومان؟ هنوز با او حرف نزده‌ام. 

بارسلونا ۹ روز پیش در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با شکست ۸ بر ۲ مقابل بایرن مونیخ تحقیر شد. مهاجم اروگوئه‌ای درباره این دیدار اظهار کرد: زمانی که چنین شکستی رقم می‌خورد همه مسوول هستیم. نمی‌توان یک بازیکن را مقصر دانست. گاهی اوقات می‌خواهند مسائل را شخصی کنند اما مطمئن هستم کسی نسبت به تعهدم شکی ندارد. در آن شب همه چیز بد از آب درآمد. 

سوارس در مورد آینده خود گفت: هر موقع که من را فرا بخوانند حاضر هستم. از شروع با حمایت مردم روبه‌رو شدم و این موضوع به من قدرت داد. نقش یک جایگزین  را می‌توانم ایفا کنم. رقابت همیشه خوب است و اگر سرمربی تصمیم بگیرد بازی را از روی نیمکت شروع کنم مشکلی با آن ندارم. تنها می‌خواهم با نقشی که به من می‌دهند به تیم کمک کنم. هنوز می‌توانم برای بارسا مفید باشم. 

مهاجم بارسلونا در پایان اظهار کرد: به یاد می‌آورم زمانی که آژاکس توانست رئال مادرید را حذف کند گفتند که تونی کروس دیگر تمام شده است، باید لوکا مودریچ را بازنشسته کنند و می‌گفتند سرخیو راموس یک فاجعه بود اما ناگهان شرایط عوض شد و دیگر هیچ بازیکنی بی‌ارزش نبود. سال بعد آن‌ها بهتر شدند و دوباره به پدیده تبدیل شدند. 

 

 

منبع: ایسنا 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4vr7z3