پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/29 14:19
کد خبر: 11578

شروع رابطه زلاتان با مجری زن تلویزیون ایتالیا

​به گفته مطبوعات ایتالیا، زلاتان ابراهیموویچ مهاجم سوئدی رابطه عاشقانه ای را با دیلتا لئوتا مجری محبوب و سرشناس تلویزیون ایتالیا آغاز کرده است.

 ایبرا و دیلتا در دوران قرنطینه برای ضبط یک کلیپ تبلیغاتی برای اپلیکیشن تمرینات ورزشی Buddyfit با هم آشنا شدند اما به تازگی زلاتان و دیلتا با هم در رستورانی در ساردینیا رویت شده اند. در حقیقت لئوتا در حال برگزاری جشن تولد 29 سالگی خود در این جزیره بوده است.

برخی رسانه های ایتالیایی به شروع رابطه عاشقانه زلاتان و لئوتا اشاره کرده اند. مجله ایتالیایی "چی" تیتر " زوج سورپرایز تابستانی" را برای این رابطه انتخاب کرده است. ایبراهیموویچ 38 ساله هجده سال با همسرش هلنا سگر 49 ساله زندگی کرد که آنها از ارتباطشان صاحب دو فرزند به نام های ماکسیمیلیان و وینسنت شدند و مشخص نیست که آیا او از همسرش جدا شده و وارد رابطه ای جدید شده یا این که اخبار مطرح شده صحت ندارند.

لئوتا نیز پیش از این با دنیله اسکاردینا بوکسور ایتالیایی رابطه داشت اما از هم جدا شدند. اسکاردینا اخیرا گفته بود:" دیلتا بهترین چیزی بود که زندگی به من داد. او به من یک مشت زد و از من جدا شد اما من یک بوکسور هستم و روی زمین نخواهم افتاد."

دیلتا لئوتا مجری مسابقات لیگ ایتالیا در تلویزیون این کشور است که با بیش از 6.8 میلیون هوادار در اینستاگرام به نظر می رسد که محبوبیت قابل توجهی در میان هواداران دارد.

زلاتان که به نظر می رسد برای ماندن در میلان در فصل آینده به توافق رسیده، تا کنون واکنشی به این اخبار نداشته است اما یکی از نزدیکان لئوتا این خبر را تکذیب کرده و نوشته است:" دلیلی ندارد که نظری بدهیم چرا که این دو هیچ رابطه ای با هم ندارند هر چند که برای تبلیغات شرکت "بادی فیت" با هم همکاری می کنند.

 

 

منبع: فوتبالی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4bre92