جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/26 12:10
کد خبر: 11480

یوونتوس، رونالدو را می‌فروشد!

​نه کریستیانو رونالدو و نه هیچ بازیکن یوونتوس غیر قابل انتقال نیستند.

 فصل 20-2019 برای باشگاه یوونتوس با فتح اسکودتو به اتمام رسید و این باشگاه در جام حذفی، سوپرکاپ ایتالیا و مهمتر از همه در لیگ قهرمانان ناکام ماند. یوونتوس هفته گذشته به دست لیون از لیگ قهرمانان حذف شد تا بار دیگر در حسرت کسب این جام باقی بماند.

 

ناکامی ای که باعث اخراج مائوریتزیو ساری و انتصاب آندره آ پیرلو به جای او شد. صحبت از تغیر و تحولااتی زیاد در یوونتوس است و زمزمه جدایی چندین بازیکن بزرگ نیز به گوش می رسد.

در همین رابطه TMW ادعا کرد که یوونتوس مخالف جدایی هیچ بازیکنی نیست و حتی کریستیانو رونالدو نیز حضورش برای فصل بعد قطعی به نظر نمی رسد. طبق این گزارش، یوونتوس اگر برای رونالدو پیشنهادی بالاتر از 60 میلیون یورو دریافت کند، با فروش فوق ستاره 35 ساله پرتغالی موافقت خواهد کرد. به این ترتیب و در شر ایط اقتصادی بد پساکرونا، از پرداخت 31 میلیون یورو دستمزد رونالدو در سال نیز خلاص خواهد شد.

رونالدو در دومین سال حضورش در یوونتوس نتوانست به هدف اصلی خود که فتح لیگ قهرمانان است دست پیدا کند و شایعات جدایی او بیشتر از همیشه به گوش می رسد. گفته شده است که ژرژ مندس مدیر برنامه های رونالدو به دنبال پیدا کردن تیمی دیگر برای اوست و پی اس جی محتمل ترین گزینه برای رونالدو محسوب می شود.

به این ترتیب پاریسی ها اگر بتوانند با رونالدو به توافق شخصی برسند و پیشنهادی 60 میلیون یورویی نیز به یوونتوس ارائه دهند، به رویای دیرینه خود دست پیدا خواهند کرد.

 

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3ezjp3