سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/26 12:23
کد خبر: 11483

مسی رفتنی است

​هواداران بارسلونا در جریان یک نظرسنجی انجام شده از سوی نشریه مارکا، باتفاق آراء خواستار برگزاری بلادرنگ انتخابات ریاست باشگاه و حضور ژاوی روی نیمکت این تیم هستند؛ علاوه بر این، حالا تنها ۶۷درصد هواداران به ماندن «لیونل مسی» رای دادند.

بیشتر هواداران تیم بارسلونا هیات مدیره این باشگاه را مقصر ناکامی‌های اخیر آبی اناری‌ها می‌دانند. هواداران کاتالان‌ها خواستار برگزاری فوری انتخابات ریاست باشگاه و جایگزینی «جوزپ ماریا بارتومئو» هستند.

این نتیجه در جریان یک نظرسنجی انجام شده توسط نشریه مارکا به دست آمده است.

در خصوص مقصر ناکامی‌ها، ۶۲ درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی معتقدند که مسوولیت با هیات مدیره بوده و این در حالی است که ۳۲ درصد مقصر را بازیکنان می‌دانند و ۶درصد نیز تمام تقصیرهای را به گردن «کیکه ستین» انداخته‌اند.

علاوه بر این، ۷۷ درصد رای دهندگان فکر می‌کنند که ستین باید تابستان سال جاری نیمکت بارسا را ترک کند.

در مورد جانشین وی نیز، «ژاوی هرناندز» ۳۶ درصد آراء را کسب کرده، «مائوریتسیو پوچتینو» ۱۵ درصد، «رونالد کومان» و «روبرتو مارتینز» هر کدام ۱۲ درصد از آراء را به خود اختصاص داده‌اند.

وقتی نوبت به امتیازدهی به فصل ۲۰۱۹ – ۲۰۲۰ بارسا رسید، ۹۰ درصد رای‌دهندگان این فصل را فصلی «شکست خورده» خوانده و تنها ۴درصد نسبت به آن نظر مساعد داشتند.

بدنبال فصلی بدون جام و شکست تحقیرآمیز هشت بر ۲ برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا، ۸۵درصد هواداران بارسا خواستار برگزاری فوری انتخابات ریاست باشگاه شدند و این در حالی است که ۱۵ درصد باقی‌مانده از منتظر ماندن تا سال آینده احساس رضایت دارند.

 

تنها هفت بازیکن ارزش ماندن دارند

هواداران بارسا همچنین به پرسشی در خصوص نگه داشتن تمام بازیکنان در تیم یا فروش آنان، پاسخ دادند.

رای‌دهندگان تنها به ماندن «مارک آندره ترشتگن»، «آنسو فاتی»، «ریکی پوچ»، «لیونل مسی»، «کلمنت لنگله» و «رونالد آراخو» رای دادند.

تنها حدود دو سوم رای دهندگان به طور دقیق ۶۷.۳ درصد، فکر می کنند که مسی باید فصل بعد در نیوکمپ بماند.

متفق‌القول‌ترین رای هواداران در مورد خروج قطعی یک بازیکن به آراء ۶۸.۵ درصدی در خصوص خداحافظی «آنتوان گریژمان» است.

تقویت خط دفاعی

 

شکست تحقیرآمیز برابر بایرن و حذف از لیگ قهرمانان با ۴۲ درصد به عنوان بدترین لحظه فصل ۲۰۱۹ – ۲۰۲۰ انتخاب شد و در نتیجه این موضوع، ۴۶ درصد رای دهندگان فکر می‌کنند خط دفاعی نیازمند تقویت در بازار نقل و انتقالات است؛ این رقم برای هافبک ۳۰ و برای خط هجومی ۲۰درصد بود.

 

 

منبع: ایرنا 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3kap82