پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/26 11:47
کد خبر: 11469

سرمربی جدید بارسلونا مشخص شد؟!

​شبکه TV3 کاتالونیا مدعی شد رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید بارسلونا انتخاب شده و این موضوع روز دوشنبه به شکل رسمی اعلام خواهد شد.

شکست تحقیر آمیز بارسلونا مقابل بایرن مونیخ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هنوز هم در صدر اخبار قرار دارد. در واقع به نظر می‌رسد که این باخت 8-2 پیامدهای زیادی برای باشگاه کاتالانی در پی خواهد داشت و ممکن است منجر به رخ دادن یک انقلاب بزرگ در این تیم شود.

همانطور که انتظار می‌رفت کیکه ستین به عنوان متهم در درجه اول شکست مقابل بایرن مونیخ از نگاه مدیران بارسلونا شناخته شده و بدون هیچ شکی این سرمربی فصل آینده روی نیمکت بلوگرانا نخواهد نشست.

طی روزهای گذشته گمانه‌زنی‌های زیادی درباره سرمربی آینده بارسا به گوش رسیده است. از مائوریسیو پوچتینو و ژاوی گرفته تا تیری آنری همه به عنوان گزینه های بارسلونا برای برعهده گرفتن هدایت این تیم مطرح شده اند اما حالا شبکه TV3 کاتالونیا در گزارشی مدعی شده که سرمربی جدید بارسا انتخاب شده و این شخص رونالد کومان خواهد بود. این شبکه تلویزیونی همچنین اعلام کرد که کومان فردا به شکل رسمی به عنوان سرمربی جدید بارسلونا معرفی خواهد شد.

این ادعا در حالی از سوی شبکه کاتالانی مطرح شده که رونالد کومان در حال حاضر هدایت تیم ملی هلند را برعهده دارد و مشخص نیست که در صورت قبول هدایت بارسا وضعیت آینده او در این تیم چگونه خواهد بود.

 

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xrzz2