سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/24 14:36
کد خبر: 11416

تکرار ماموریت لیونل مسی مقابل آلمانی‌ها

آمار نشان می دهد بایرن مونیخ کار دشواری برای بسته نگه داشتن دروازه برابر لیونل مسی خواهد داشت.

 لیونل مسی تا به حال در 13 بار در 11 مسابقه در تقابل با تیم های آلمانی موفق به گلزنی شده و از این حیث آمار درخشانی به ثبت رسانده است. لیونل مسی مقابل رقیب این هفته بارسلونا یعنی بایرن مونیخ تا به حال پنج بار بازی کرده و چهار بار نیز موفق به گلزنی شده است. بی شک به یادماندنی ترین صحنه او در مقابل بایرن، جا گذاشتن ژروم بواتنگ در نیمه نهایی سال 2015 و چیپ تماشایی به تور دروازه مانوئل نویر بود.

اما کاپیتان بارسلونا در مقابل دورتموند تا به حال تنها دو بار و البته 121 دقیقه بازی کرده که حاصل آن یک بار گلزنی برابر دومین تیم موفق بوندسلیگا در سالهای اخیر بوده است. لیونل مسی تنها 90 دقیقه برابر گلادباخ بازی کرده و در همان تک مسابقه نیز موفق به گلزنی دیگر تیم آلمانی نیز شده است.

اما لورکوزن حریف آلمانی مورد علاقه فوق ستاره آرژانتینی است. لیونل مسی تا به حال تنها سه بار برابر این تیم بازی کرده، اما هفت دفعه موفق به باز کردن دروازه لورکوزن شده است. بی شک یکی از ماندگارترین بازی های مسی در تاریخ لیگ قهرمانان به دیدار مقابل لورکوزن در سال 2012 بازمی گردد که او در طول 90 دقیقه موفق شد پنج بار دروازه این رقیب نگون بخت را باز کرده و بالاترین آمار گلزنی اش در تاریخ لیگ قهرمانان در طول یک بازی را به ثبت برساند.

 

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4pjjo4