یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/10 08:54
کد خبر: 11028

گواردیولا و رونمایی از سخت‌ترین رقیبش!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی می‌گوید که لیورپول و یورگن کلوپ سخت‌ترین حریف دوران مربیگری اش بوده اند.

پپ گواردیولا طی این سال‌ها و به عنوان یک سرمربی در بالاترین سطح فوتبال با بهترین مربیان و تیم‌های دنیا تقابل داشته است. او در معتبرترین لیگ های دنیا از جمله لالیگا، بوندس لیگا، لیگ برتر انگلیس و البته لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته و حالا از تجربیات بسیار بالایی برخوردار است؛ تا جایی که بسیاری او را بهترین مربی دنیا می دانند.

اگرچه بعد از حضور پپ گواردیولا روی نیمکت منچسترسیتی این تیم با پیشرفت زیادی مواجه شده اما آنها در فصل 20-2019 لیگ‌برتر قافله را به لیورپول باختند تا قهرمانی بعد از سی سال به قرمزهای آنفیلد برسد.

سرمربی منچسترسیتی حالا در مصاحبه‌ای از لیورپول به عنوان سخت‌ترین حریفش نام برده است. گواردیولا در این باره گفت: " سخت‌ترین حریفی که من در حرفه ای با آنها روبرو شدم لیورپول امسال و سال گذشته بوده است. اگر شما کمی در برابر آنها تعلل کنید قطعاً فضا را برایتان می بندند و شما اجازه فرارکردن پیدا نمی کنید. آنها از نظر استراتژیک بسیار قدرتمند هستند و فکر می‌کنم که بازیکنان شان نیز از نظر ذهنی از قدرت بالایی برخوردارند. کلوپ رقیبی بوده که باعث شده من بیشتر فکر کنم که چگونه می توانم او را شکست دهم."

گواردیولا در ادامه گفت: " همیشه گفته‌ام که رئال مادرید یک تیم مهم و قدرتمند در حرفه ام بوده و آنها کمک زیادی به من کرده اند. جدال سخت با رئال مادرید ژوزه مورینیو، مانوئل پیگرینی و دیگر مربیان این تیم، باعث شده که من به مربی بهتری تبدیل شوم. با این حال اگر از من بپرسید که سخت‌ترین رقیبم کدام تیم بود قطعاً پاسخ لیورپول خواهد بود. لیورپول در اولین سالهایی که وارد انگلیس شدم کمی ضعیف تر از الان بود و البته رئال مادرید قدرتمندتر. حالا اما این لیورپول سخت‌ترین حریفی بود که در دوران مربیگری با آن روبرو شده ام."

 

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/39lgx3