سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/08 12:02
کد خبر: 11003

ریوالدو: فکر می‌کنم نیمار 2 یا 3 توپ طلا ببرد

اسطوره برزیلی بارسا نسبت به آینده نیمار بسیار خوشبینانه صحبت کرد.

ریوالدو معتقد است که نیمار می‌تواند پیش از بازنشستگی به راحتی سه توپ طلا را از آن خود کند و در مسیر تبدیل شدن به بهترین بازیکن جهان است. نیمار پس از 4 فصل موفق در بارسلونا به گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ تبدیل شد و در سال 2017 با قراردادی به ارزش 222 میلیون یورو به پاری سن ژرمن پیوست.

این بازیکن 28 ساله از آن زمان در 81 بازی 70 گل برای تیم فرانسوی به ثمر رسانده و سه بار نیز مدال قهرمانی لیگ فرانسه را بر گردن آویخته است. با این حال در طول این مدت با مصدومیت های زیادی روبرو شده و مشکلات انضباطی نیز در بیرون از زمین داشته است.

او پیش از فصل جاری علنا نارضایتی خود را ابراز کرد و حتی تلاش هایی نیز برای بازگشت به بارسا انجام داد که در نهایت به نتیجه ای نرسید. بازیکن تیم ملی برزیل علیرغم تمام مشکلاتی که در نیم فصل اول داشت در سال جدید میلادی عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت و به دوران اوجش بازگشت.

ریوالدو به "بت فیر" درباره نیمار گفت: «نیمار یک فوتبالیست تحسین شده جهانی است. عملکرد رفتاری او نیز در حال حاضر مثبت است و این به سود پی اس جی در لیگ قهرمانان خواهد بود. نیمار تنها 28 سال دارد و در شرایطی است که می تواند بار دیگر تبدیل به بازیکنی کلیدی شود.  به نظر من او می تواند دو یا سه توپ طلا قبل از بازنشستگی به دست بیاورد.»

ریوالدو ادامه داد:« تمرکز خاص روی فوتبال برای بازیکنی که حاشیه زیادی دور و برش دارد کار آسانی نیست اما  نیمار کنترل بیشتری روی رفتارش پیدا کرده و مدتی است تنها به دلایل فوتبالی در صدر اخبار قرار می گیرد که مایه خوشحالی است.

من یکی از هواداران نیمار هستم و از او می خواهم که به بهترین بازیکن جهان تبدیل شود. باور دارم اگر او به همین رفتار ادامه دهد، این اتفاق رخ خواهد داد چرا که مشخصا در مسیر درستی قرار گرفته است.»

 

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48kqm4