سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/02 08:42
کد خبر: 10885

آرنولد: رئال‌مادرید به ما راه قهرمانی را نشان داد

مدافع ارزشمند باشگاه لیورپول معتقد است از شکست برابر رئال در فینال 2018 لیگ قهرمانان، بهترین درس های ممکن را گرفتند.

لیورپول سال 2018 بود که پس از 13 سال به فینال لیگ قهرمانان رسید ولی با شکست 1-3 از رئال در استادیوم شهر کیف، به نایب قهرمانی رضایت داد. قرمزها یک سال بعد در نبردی هیجان انگیز با سیتی و با تنها با یک امتیاز اختلاف، قهرمانی لیگ برتر را از دست دادند ولی در عوض موفق شدند در فینال لیگ قهرمانان در شهر مادرید با دو گل بر تاتنهام پیروز شده و برای ششمین بار قهرمان چمپیونزلیگ شوند.

امسال لیورپول در لیگ قهرمانان به دست اتلتیکو در یک هشتم نهایی حذف شد ولی به طلسم 30 ساله خود در لیگ برتر پایان داد و با قاطعیت تمام عنوان قهرمانی را کسب کرد.

قرمزها تحت هدایت کلوپ در یک سال اخیر فاتح چهار جام(لیگ قهرمانان، سوپرکاپ اروپاف جام جهانی باشگاه ها و لیگ برتر) شده اند.

ترنت الکساندر آرنولد ستاره 21 ساله محصول آکادمی باشگاه لیورپول که با ارزش ترین مدافع راست دنیا محسوب می شود، معتقد است شکست از رئال در فینال کیف، نقطه تحول لیورپول بود.

او به لیورپول اکو گفت:« شب شکست از رئال در فینال کیف نقطه تحول ما بود. شبی که ما را از یک تیم خام و بی تجربه به تیمی که هم اکنون هستیم تبدیل کرد. تیمی که حالا می داند چطور پیروز شده و به قهرمانی برسد. شکست از رئال به ما درس های زیادی داد. ما پس از آن شکست، در حالی پای به فصل جدید گذاشتیم که درس های لازم را گرفته بودیم. همان شکست ما را در مسیر درست قرار داد و باعث شد تا در دو سال گذشته پیروزی های زیادی به دست بیاوریم و فاتح 4 جام شویم. همه چیز را مدیون شکست از رئال مادرید هستیم.»

آرنولد ادامه داد:« زمانی شما به دنبال چشیدن طعم یک چیز هستی و این متفاوت با موقعی است که موفق به چشیدن آن می شوی. وقتی به دنبالش هستی در واقع به دنبال تجربه یک طعم ناشناخته ای ولی وقتی به آن می رسی، همه چیز متفاوت می شود.

وقتی که قهرمان چمپیونزلیگ شدیم، دقیقا حسی بود که دیگر دوست نداشتیم از دستش بدهیم. شب فینال 2018 کیف، بدترین شب زندگی ام بود ولی حالا که به عقب نگاه می کنم، می بینم که پیروزی در فینال 2019 مادرید را مدیون همان شکست هستیم. حالا همیشه دوست داریم همان حس مادرید را تجربه کنیم. حس پیروزی و قهرمان بودن، حس باشکوه عضوی از یک تیم موفق بودن را.

همین باعث شده تا ما به سمت بهتر و بهتر شدن سوق داده شویم تا بهترین تیم و بهترین بازیکنان دنیا باشیم. ما می خواستیم لیورپول را به جایی که متعلق به آن بود برگردانیم. پس از فتح لیگ قهرمانان، سه قهرمانی دیگر کسب کرده ایم و حالا قهرمانی های بیشتری می خواهیم. به شخصه دوست دارم حس شب مادرید را بار دیگر تجربه کنم. ما نشان داده ایم که چه تیم فوق العاده ای هستیم.»

 

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4mnwy2