پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/01 11:20
کد خبر: 10864

سوارز در تمرینات به هیچکس احترام نمی گذاشت

لوئیس سوارز سه فصل بسیار خوب را در لیورپول پشت سر گذاشت هرچند که نتوانست به افتخار قابل ذکری دست پیدا کند.

 

به گزارش رصد ورزشی : لوئیس سوارز ژانویه 2011 بود که از آژاکس به لیورپول پیوست. او با 111 گل و 68 پاس گل در لیگ هلند، توجه لیورپول را جلب کرد و در آنفیلد هم به درخشش ادامه داد.

 

سوارز فصل 14-2013 با 31 گل و به طور مشترک با کریستیانو رونالدو برنده کفش طلا شد ولی گل های او برای قهرمانی لیورپول کفایت نمی کردند. او که 82 گل برای قرمزها زد و 47 پاس گل نیز داد، پس از جام جهانی 2014 با قراردادی به ارزش 81 میلیون یورو به بارسلونا پیوست و حالا پس از شش سال، به سومین گلزن برتر تاریخ آبی اناری ها تبدیل شده است.

 

استیون جرارد اسطوره لیورپول در مورد سوارز به بی بی سی گفت:« تقریبا تمامی مهاجمانی که جذب می کردیم، در تمرینات برای بازیکنان باتجربه تر و قدیمی مثل جیمی کاراگر و من احترام قائل بودند ولی سوارز بازیکنی کاملا متفاوت بود و از همان شروع کارش متوجه شدم بازیکن بزرگی جذب کرده ایم و می تواند در لیگ برتر تبدیل به یک ستاره شود.»

 

جرارد ادامه داد:« سوارز در تمرینات برای هیچکس احترام قائل نبود. او در بازی های درون تیمی جوری بازی می کرد انگار یک مسابقه جدی در لیگ برتر است. او دریبل می زد، می جنگید، درگیر می شد، خطا می کرد و هر کاری که تصورش را بکنید انجام می داد بدون اینکه برایش مهم باشد بازیکن مقابلش کاپیتان تیم است یا یک مدافع قدیمی و باتجربه. با خودم می گفتم این کاری نیست که معمولا در یک تمرین و بازی درون تیمی بشود انجام داد ولی سوارز چنین بازیکنی بود.»

 

 

منبع : ورزش سه


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4pzlo2