پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/01 11:03
کد خبر: 10861

علت غیبت بیرانوند در عکس تیمی باشگاه سرخپوش

دروازه بان ملی پوش ایرانی که یک هفته پیش ایران به مقصد بلژیک و بازی در تیم آنتورپ ترک کرد هنوز در تمرینات این تیم شرکت نکرده است.

به گزارشرصد ورزشی : علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس که چند روزی  خاطر صدور ویزا و مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا در جهان ، دیرتر به بلژیک سفر کرد هنوز در قرنطینه است و نتوانسته در تمرینات تیمش شرکت کند. دیروز و در تمرین تیم آنتورپ یک عکس کامل تیمی گرفته شد که دروازه بان ایرانی در این عکس دیده نمی شد.

01512947


"روزنامه آنتورپ" با اشاره به این موضوع نوشت که روزگذشته آنتورپ یک عکس کامل تیمی جدید گرفت که خرید جدید این تیم در این عکس حضور نداشت. علیرضا بیرانوند هنوز در قرنطینه است و هنوز قراردادش رسمی نشده است اما به زودی قرار است عکس تیمی با لباس های جدید گرفته خواهد شد و بیرانوند نیز در این عکس حضور خواهد داشت.

باشگاه بلژیکی آنتورپ که امروز رسما از اولین عکس تیمی خود برای فصل آینده رونمایی کرده در بلژیک با لقب "بزرگها" شناخته می‌شود. از جمله بازیکنان جدیدی که در این عکس تیمی در کنار بازیکنان سابق تیم حضور دارند باید به برونی انسیمبا و دراگان لاوسبرگ اشاره کرد.

01512653

ساندر کوپمن بازیکن دیگر این تیم که اخیرا از ناحیه زانو دچار جراحی شده هم با عصای زیر بلغ در این عکس شرکت کرد. او احتمالا تا شش ماه دیگر برای آنتورپ بازی نخواهد کرد.

 

اما رسانه‌های بلژیکی که این عکس تیمی را کار کردند مهمترین نکته آن را عدم حضور بیرانوند دیدند. دروازه‌بان ایرانی از دید آنها امسال یکی از بازیکنان جذاب لیگ ژوپیر خواهد بود و فوتبالدوستان بلژیکی برای روبرو شدن با او از نزدیک لحظه‌شماری می‌کنند.

01512630

باشگاه آنتورپ وعده داده که به زودی عکس تیمی جدیدی با پیراهنهای جدید باشگاه که برای  فصل آینده طراحی شده منتشر خواهد کرد. انتظار می‌رود بیرانوند با پایان دوران قرنطینه‌اش و امضای قرارداد رسمی با آنتورپ در آن تصویر تیمی حضور داشته باشد

 

به نظر می‌رسد بدشانسی‌های بیرانوند با کرونا همچنان ادامه دارد. او زمانی که قصد ترک ایران برای پرواز به بلژیک و ملحق شدن به اردوی آنتورپ را داشت در اولین تلاش خود موفق به سوار شدن به هواپیما نشد. علت، بحران ناشی از کرونا بود که بیرانوند را از فرودگاه امام به خانه برگرداند.

01511693

 

زمانی که دروازه‌بان سابق پرسپولیس در دومین تلاش خود برای پرواز به بلژیک به فرودگاه امام رفته بود در گفتگو با خبرنگار ورزش سه که به او گفت حالا دیگر پروازش قطعی است گفت:" تا زمانی که سوار هواپیما نشوم و هواپیما از زمین بلند نشود خیالم راحت نیست!". حالا که پای بیرانوند به خاک بلژیک رسیده و از این نظر خیالش راحت شده‌، بار دیگر کرونا برای او گرفتاری درست کرده و از حضورش در اولین عکس تیمی آنتورپ جلوگیری کرده!

 

 

منبع : ورزش سه


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4mngy2