پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/01 10:33
کد خبر: 10857

لاتزیو به دنبال تمدید قرارداد اینزاگی

​مدیران باشگاه لاتزیو در فکر ادامه همکاری با سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال این باشگاه هستند.

نشریه ایتالیایی «کوریره دلو اسپورت» خبر داد باشگاه لاتزیو آماده ارائه پیشنهادی جدید به سیمونه اینزاگی برای تمدید قرارداد این سرمربی ایتالیایی است. طبق این گزارش، کلودیو لوتیتو رئیس باشگاه لاتزیو نسبت به حفظ اینزاگی علاقه‌مند است، از این‌رو قصد دارد قرارداد او را تا سال 2022 با قابلیت تمدید برای یک سال دیگر تمدید کند.

اینزاگی که از سال 2016 هدایت آبی‌پوشان رم را برعهده دارد، قرارداد کنونی‌اش تنها یک سال دیگر اعتبار داد. در صورتی که این سرمربی 44 ساله پای قرارداد جدید امضا کند، دستمزدش از دو میلیون یورو در سال به سه میلیون یورو در سال خواهد رسید.

لاتزیو این فصل با اینزاگی در قامت یک مدعی در سری A ایتالیا ظاهر شده و حتی تا یک امتیازی یوونتوس و صعود به رده دوم جدول پیش رفت، اما در دوران پساکرونا و با از سرگیری بازی‌ها، عملکرد این تیم همراه با فراز و نشیب بوده، به طوری که اختلافش با یووه صدرنشین حالا به 11 امتیاز افزایش یافته و به رده چهارم سقوط کرده است.

بیشتر بخوانیدمسی و ایموبیله؛ بدشانس‌ترین فوتبالیست‌های اروپا

اینزاگی اما در صورتی قراردادش را با لاتزیو تمدید خواهد کرد که مدیران این باشگاه بتوانند تضمینی برای پروژه بلندپروازانه خود بدهند،‌ بهترین بازیکنان این تیم را حفظ کنند و به نبرد در صدر جدول سری A ادامه دهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3ge8z4