جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/31 13:01
کد خبر: 10827

برای خرید زلاتان دیر شده اما شاید کاوانی را جذب کنیم

مالک باشگاه لیدزیونایتد می‌گوید که آنها دیگر به جذب زلاتان ابراهیموویچ فکر نمی کنند.

به گزارش رصد ورزشی : اخیراً مشخص شد که باشگاه لیدزیونایتد بعد از حدود 16 سال دوباره راهی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس شده و در این بین گفته می‌شود که آنها برنامه ویژه ای برای نقل و انتقالات پیش رو خواهند داشت.

 

حالا و در همین رابطه مالک باشگاه لیدزیونایتد یعنی آندره آ رادیزانی مدعی شده که زلاتان ابراهیموویچ دیگر هدف و انتقالاتی آنها نخواهد بود. این تاجر ایتالیایی در این باره گفت: " مطمئناً دیگر خریده زلاتان ابراهیموویچ دشوار شده است. ما سعی کردیم در ماه ژانویه با او قرارداد امضا کنیم اما زلاتان به میلان پیوست و توافق نیز از بین رفت. اکنون فکر می کنم که دیر شده چراکه فوتبال انگلیس کاملاً متفاوت است."

 

با این وجود به نظر می‌رسد که مالک 45 ساله باشگاه لیدز به جذب ستاره اروگوئه‌ای یعنی ادینسون کاوانی که حالا بازیکن آزاد به حساب می‌آید، خوشبین است. او در این زمینه نیز گفت: " کاوانی علاوه بر کیفیتش می‌تواند به لحاظ بدنی نیز با اینجا سازگار شود. با این حال من هیچ وقت با مربی درباره او صحبت نکرده ام. با این وجود ما به این موضوع فکر کرده ایم و با توجه به این که او بازیکن آزاد است، خواهیم دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد."

 

01512947

منبع : ورزش سه


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48okl2