چهارشنبه 22 فروردین 1403 - 10 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/31 12:39
کد خبر: 10822

مشکل بزرگ رئال مادرید برای رهایی از شر گرت بیل!

رئال مادرید خواهان حفظ گرت بیل نیست، اما برای فسخ قرارداد باید رقمی هنگفت را پرداخت کند.

به گزارش رصد ورزشی : گرت بیل در این فصل نیز نتوانست رضایت کادر رئال مادرید را جذب کند و زین الدین زیدان در مقطع پایانی فصل حتی یک دقیقه هم به این ستاره گرانقیمت و ولزی بازی نمی داد. انتشار تصاویری از روی نیمکت که حاکی از بی اهمیتی گرت بیل نسبت به این موضوع بود، باعث شد شایعات در مورد جدایی این بازیکن در تابستان امسال از رئال مادرید افزایش یابد.

 

اما مصاحبه اخیر مدیر برنامه گرت بیل شرایط را متفاوت کرده است. جاناتان بارنت اخیرا مدعی شد گرت بیل از حضور در اسپانیا و بازی در رئال مادرید خوشحال است و عدم حضور او در ترکیب این تیم شرم آور است. این نشان می دهد گرت بیل حداقل در ظاهر علاقه ای به جدایی ندارد و این روند توافق با او را دشوار می سازد.

 

طبق ادعای نشریه آ.اس، رئال مادرید در دو سال آینده و تا پایان قرارداد گرت بیل باید مجموعا 60 میلیون یورو دستمزد به این بازیکن پرداخت کند که رقمی هگفت و در این شرایط معادل خرید یک بازیکن درجه یک به شمار می آید. در صورت ادامه همکاری، مشکلات دیگری وجود دارد و با توجه به اینکه زیدان نمی خواهد از گرت بیل در ترکیب استفاده کند، احتمالا باز هم باید شاهد بروز حواشی عجیبی از این بازیکن مانند روزهای پایانی فصل در فصول بعدی هم باشیم.

 

 

منبع : ورزش سه


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4yyye4