جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/30 10:26
کد خبر: 10774

ماتیچ: چلسی به شایستگی راهی فینال شد

نمانیا ماتیچ صعود تیم سابقش به فینال جام حذفی را منصفانه عنوان کرد.

به گزارش رصد ورزشی : شب گذشته روند 19 بازی بدون شکست شاگردان اوله گنار سولسشر با قبول شکست مقابل چلسی در ورزشگاه ومبلی قطع شد. یونایتد 1-3 به چلسی باخت و از رسیدن به فینال جام حذفی باز ماند.

نمانیا ماتیچ معتقد است او و هم‌تیمی‌هایش باید شکست مقابل چلسی را به دست فراموشی بسپارند و روی دو بازی پایانی خود در لیگ برتر با تیم‌های وستهام و لسترسیتی جهت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تمرکز کنند.

 

هافبک صربستانی شیاطین سرخ در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد گفت:« من حدود سه سال است که در منچستریونایتد هستم و هر بار که در ومبلی بازی می‌کنم، بازی خاصی برایم است، از این رو فرقی نمی‌کند که حریف مقابل ما چه تیمی باشد. همیشه وقتی مقابل چلسی قرار می‌گیرم، حس متفاوتی دارم؛ چون تیم سابقم است اما طبعا بابت این شکست ناراحتم.»

  

ماتیچ ادامه داد:« ما می‌خواستیم به فینال برسیم، اما چلسی سه گل زد و شایسته صعود به فینال بود، بنابراین ما باید از حالا روی بازی با وستهام تمرکز کنیم. باید در آن بازی به پیروزی برسیم. از حالا روی بازی با وستهام تمرکز خواهیم کرد و پس از بازی در رختکن هم کمی در این مورد صحبت کردیم. سه روز دیگر ما چالشی دیگر در پیش داریم و باید هر چه سریع‌تر خودمان را برای آن بازی ریکاوری کنیم.  اطمینان دارم که از شکست برابر چلسی درس های لازم را گرفته ایم.»

 

 

منبع : ورزش سه


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27nbe3